Forum > De site > Feuer vs andere spelsites
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Elenitza

10 Jan 2015 om 10.54
Wat Tsja en ik ons wel eens afvragen, zeker nu het ledenaantal en zeker het aantal actieve spelers toch minder hard stijgt (of gewoon niet stijgt).
Wat maakt feuer beter ten opzichte van andere spelsites.
Maar ook wat maakt die andere spelsites beter?

Als wij weten wat plus en minpunten van feuer en van andere sites zijn, kunnen we kijken of we daar wat aan kunnen veranderen.


Kersje
31 Mar 2016 om 17:05
Speel zelf ook meer realtime(en in het echt) Laatste tijd toch meer het gevoel dat ik elke even "even mn zetjes doen" en niet echt kijken wat je tegenstander doet. Wordt ook al lastig als een potje lang doen en weer nadenken(naast al die andere potjes) wat je ook alweer wilde doen.
Defdamesdompi
31 Mar 2016 om 17:43
Ik ben hier mijn laatste tornooi aan het afwerken en kom daarna wellicht niet meer terug. De meeste spellen duren gewoon te lang. Yucata.de is wat mijn betreft de ideale site.
Ash Noviomagum
31 Mar 2016 om 18:59
[quote:El_Capitan]
Op BGA (ja sorry, ik speel daar best wel veel nu) vind ik het wel superfijn dat er een ELO is. Op de een of andere manier geeft dat toch wat extra gevoel bij een potje. De wil om te winnen is er dan wat meer blijkt.
[/quote]

ELO is dat de ranking?
Zo ja, ben ik het helemaal met je eens...Op Yucata heb je die ranking ook wat dan uitgedrukt wordt in je status als bv. Builder, Merchant etc
El_Capitan
31 Mar 2016 om 20:36
Zelf hou ik op dit moment echt niet van real time. Gaat mij gewoon niet lukken om 45 minuten achter elkaar (of langer) achter de pc of iPad te zitten. Het grote voordeel van deze site is natuurlijk dat veel mensen elkaar in het echt kennen. Quitters zijn er hier nauwelijks volgens mij en je weet echt tegen wie je speelt, dat is erg fijn en krijg je niet zo snel op de grote sites.
Tsja

31 Mar 2016 om 21:12
De site is er in ieder geval helemaal voor gemaakt om ook real time te spelen. Met een lobby om af te spreken, of met afspraken om een spel in te plannen. En uiteraard ververst het spel automatisch als een tegenstander iets heeft gedaan :)
Elenitza

31 Mar 2016 om 23:08
Ik zou het wel jammer vinden defdamesdompi als je hier vertrekt :(.
En ja, sommige spellen duren echt eindeloos. Zit nu in een potje Stenen Tijdperk waar ik al maand of 4-5 in zit. Dat is gewoon niet leuk. Maar ook potjes die wel erg leuk zijn en die wel vlot spelen gelukkig.

Bij Yucata kiest yucata bij welk spel je een zet moet doen, dat zorgt er wel voor dat als iemand inlogt die niet een spel links kan laten liggen. Dat is een voordeel. Maar het maakt het soms ook wel lastiger.
Alles heeft zo voor en nadelen. Het kleinschalige van feuer geeft ook een bepaalde gezelligheid die ik elders niet vind. Maar nou scheelt het ook dat ik achter een hoop namen ook de gezichten weet. Kan me voorstellen dat als je dat niet hebt, dat dat voordeel voor jou wegvalt.
Jonkvrouw_Swaan

01 Apr 2016 om 08:51
Gewoon blijven Def!!!
Er zijn genoeg spelers die wel vaak/ veel online komen.
Ik vind het ook vervelend als een spel heel lang duurt doordat iemand maar weinig online komt (en dan ook nog niet eens altijd een zet doet). Maar dat is (gelukkig) wel een minderheid.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]