Forum > De site > Berichten beheren  
Tecumseh
13 May 2009 om 10.33
Ik was net even bezig om mijn inbox (en outbox) van de persoonlijke berichten op te schonen. In beide moesten ruim 10 berichten weggegooid worden. Daar kom ik 2 probleempjes tegen.

- Je kunt niet bij het bericht zelf op een verwijderknopje drukken, je moet naar boven scrollen om bij de onderwerpregel het juiste bericht te verwijderen. Zeker als een discussie een paar berichten lang is dan is het lastig om de juiste te selecteren (onderwerp blijft hetzelfde).

- Je kunt maar 1 bericht tegelijk verwijderen en je krijgt dan elke keer een "weet je het zeker" keuze. Ik zou het handig vinden als ik een aantal vinkjes kan zetten bij de berichten die ik verwijderen wil om dan vervolgens met 1 druk op de knop de boel weg te knikkeren. Een "weet je het zeker" melding mag zeker wel blijven.

Met de selectievakjes kun je eventueel later ook nog iets meer doen, markeren als ongelezen, verplaatsen, weet ik wat nog meer voor bewerkingen.


Tsja

13 May 2009 om 10:39
Helemaal waar. Het persoonlijke berichten gedeelte mag functioneel nog wel flink uitgebreid worden. Ik ben zelf ook vrij langzaam met het verwijderen van berichten, dus als ik het een keertje doe dant moet ik er meteen veel verwijderen
yorrickje
13 May 2009 om 17:51
ik heb helemaal geen berichten, dus heb ook niks te verwijderen.

Wel zo makkelijk ;)
Elenitza

21 May 2009 om 14:58
Er staat nu in ieder geval bij elk berichtje zelf een verwijderknopje.
Tecumseh
21 May 2009 om 23:11
[quote:Elenitza]
Er staat nu in ieder geval bij elk berichtje zelf een verwijderknopje.
[/quote]
Wel in de inbox, maar niet bij de verzonden items...
Tsja

21 May 2009 om 23:13
;D
Dat wordt dan weer iets voor de volgende keer
Tsja

03 Jun 2009 om 14:07
Bij de verzonden items nu ook :)
Tecumseh
03 Jun 2009 om 14:38
Jahoe! Nu de selectieknopjes nog (voor voorbeeld zie kolonistenforum)
Tsja

03 Jun 2009 om 14:46
Idd.. dat is ietsje moeilijker
Tsja

12 Nov 2010 om 15:37
Done, bijna anderhalf jaar later
F1

12 Nov 2010 om 18:51
Nu nog een knopje/vinkje alle berichten selecteren ;)
Tsja

12 Nov 2010 om 22:33
Veel eisend
Ik zal er naar kijken ;)