Forum > De site > Berichten  
Elenitza

04 Jan 2009 om 22.04
Het is nu ook mogelijk om de verstuurde berichtjes te zien.

Als het verstuurde berichtje nog dikgedrukt is, is het nog niet gelezen.. Anders wel :)


Tsja

07 Jan 2009 om 19:50
En na veel te veel tijd, doet [b]eindelijk[/b] de citeerknop het ook bij de persoonlijke berichten :)
Vuurduivel

22 Feb 2009 om 19:27
Net een account aangemaakt voor zoon: Vuurduivel.
Als ik nu bij zijn berichten kijk (die hij natuurlijk nog niet heeft), staat er een soort foutmelding:

Warning: mysql_data_seek() [function.mysql-data-seek]: Offset 0 is invalid for MySQL result index 12 (or the query data is unbuffered) in /home/feuer/public_html/forum/users/pb.php on line 84

Ik dacht: ik geef het even door. Geen idee of het wat betekent.
Vuurduivel

22 Feb 2009 om 19:28
Bovenstaande is dus geschreven door Swaan.
2 schermen openzetten waarvan 1 op naam van Vuurduivel en 1 op naam van Jonkvrouw_Swaan werkt niet....
Elenitza

22 Feb 2009 om 19:53
[quote:Vuurduivel]
Net een account aangemaakt voor zoon: Vuurduivel.
Als ik nu bij zijn berichten kijk (die hij natuurlijk nog niet heeft), staat er een soort foutmelding:

Warning: mysql_data_seek() [function.mysql-data-seek]: Offset 0 is invalid for MySQL result index 12 (or the query data is unbuffered) in /home/feuer/public_html/forum/users/pb.php on line 84

Ik dacht: ik geef het even door. Geen idee of het wat betekent.
[/quote]

Het zal vast wat betekenen. Dat je het zo letterlijk overgenomen hebt, helpt enorm bij het vinden van het probleem :)
Tsja

22 Feb 2009 om 19:59
Ach natuurlijk. Dat vertelde Nick me al een tijdje terug. Moet ik snel fixen!
Elenitza

29 Mar 2009 om 19:27
Is gefixt.
yorrickje
30 Mar 2009 om 00:01
raar hoor, ik merk het op en 2 minuten later is het gefixt...
Elenitza

30 Mar 2009 om 10:36
Soms heb je gewoon even een kleine reminder nodig van: Oh ja.. dat moest ook nog gedaan worden .
Tsja

30 Mar 2009 om 10:40
Het was eigenlijk de bedoeling om al over te zijn naar de nieuwe server, waar het probleem al een maand opgelost is...
Jonkvrouw_Swaan

19 Aug 2009 om 19:34
Het valt mij op dat als je een pb wilt sturen, je die ook naar jezelf kunt sturen. Sterker nog, je eigen naam staat standaard aangeklikt als ontvanger.
(Was met zoon zijn account aan het bekijken, en hij wilde weten wat 'stuur pb' betekende. Dat even uitgeprobeerd. En dus naar zichzelf gestuurd.)
Elenitza

19 Aug 2009 om 19:50
Geinig .

Als je overigens via "Berichten" -> "Nieuw bericht" een bericht maakt dan staat er niet standaard een speler aangevinkt.
Anders staat de speler geselecteerd bij wie je in het profiel hebt gekozen voor "stuur pb"

Maar misschien wel zo handig/netjes om dat bij jezelf weg te halen ;)
Edit: Hoewel het soms wel handig is jezelf een bericht te sturen als reminder
Tsja

19 Aug 2009 om 21:25
Je kan op het kolo-forum jezelf een berichtje sturen, je kan jezelf emailen,.. ik zou niet weten waarom je hier dan niet jezelf een pb zou moeten kunnen sturen
Jonkvrouw_Swaan

19 Aug 2009 om 21:31
Dat had ik daar nog niet uitgevonden :)