Forum > De site > Forum
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
Tecumseh
04 Jan 2009 om 15.28
Ik mis nog een paar dingen in het forum, ik kan echter niet alles zomaar onthouden dus gaandeweg zal ik dit topic verder vullen.

Wat me nu te binnen schiet is de mogelijkheid om berichten te kunnen aanpassen. Ook een preview optie ontbreekt nog.


Benjamin
17 Apr 2009 om 22:58
Ik vind de structuur nu makelijker te bekijken.
Het maakt mij niet erg veel uit als er 0-en staan (ik ben toch idealist, dan zie ik de 0-en niet als ik niet wil) en kwestie van keuze ;-)
Elenitza

05 May 2009 om 23:27
Paginering ook onderaan de pagina, scheelt telkens weer omhoog scrollen.
Rick
06 May 2009 om 15:24
Hmm bedoelde je dat dat moet gebeuren? Of dat dat gebeurt is? Want ik zie het niet (a)
Elenitza

06 May 2009 om 15:25
Nee.. .dat is er nog niet.. dat is iets wat mij handig lijkt
Elenitza

07 May 2009 om 07:34
Bij een nieuw bericht in het subforum is het linkje daarheen nu rood. :)
Tecumseh
07 May 2009 om 08:41
Mooie subtiele weergave!
Rick
07 May 2009 om 14:29
[quote:Elenitza]
Nee.. .dat is er nog niet.. dat is iets wat mij handig lijkt
[/quote]
Haha, ok mij ook
En dat rood is netjes Tsja
Tsja

13 May 2009 om 10:42
Reminder voor mezelf:
- Bij verwijderen topic ook de records in de 'gelezen'-tabellen mbt dat topic verwijderen.
F1

13 May 2009 om 11:11
Even een vraagje (van een leek)...
Kan het met bovenstaande te maken hebben dat ik af en toe in de index bij het board "Divers" een geel mapje zie staan, maar dat er dan geen nieuwe berichten zijn?
Tsja

13 May 2009 om 11:16
Ja, dat is het precies.
Zo nu en dan staat er een spam-topic op het forum, en die verwijder ik dan. Het eerstvolgende topic dat aangemaakt wordt krijgt dan hetzelfde unieke nummer (want dat is nou eenmaal het volgende nummer) als die van het spam-topic.
Tsja

15 May 2009 om 12:18
Zo.. dat zit er in ieder geval in. Maar ondertussen is het nu 3 dagen achter elkaar raak met de spam-topics. Ik ben een ban-list aan het maken in de database :-\
Tsja

16 May 2009 om 13:42
[quote:F1]
Even een vraagje (van een leek)...
Kan het met bovenstaande te maken hebben dat ik af en toe in de index bij het board "Divers" een geel mapje zie staan, maar dat er dan geen nieuwe berichten zijn?
[/quote]
Dit kan ik overigens niet zo makkelijk verhelpen. Het grootste probleem was eigenlijk dat een nieuw topic ook niet geel werd weergegeven...
Elenitza

04 Nov 2009 om 21:56
[quote:Elenitza]
Paginering ook onderaan de pagina, scheelt telkens weer omhoog scrollen.
[/quote]

Die zit erin :)
Rick
04 Nov 2009 om 23:55
Misschien niet alleen het laatste pagina nummer van het topic waarop je kan klikken, maar ook 1 ervoor? zodat je wat makkelijker terug kan lezen?
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]