Forum > De site > Forum
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
Tecumseh
04 Jan 2009 om 15.28
Ik mis nog een paar dingen in het forum, ik kan echter niet alles zomaar onthouden dus gaandeweg zal ik dit topic verder vullen.

Wat me nu te binnen schiet is de mogelijkheid om berichten te kunnen aanpassen. Ook een preview optie ontbreekt nog.


Elenitza

04 Jan 2009 om 15:55
De verander optie hadden we zelf ook al bedacht. Dat bestaat wel al, moet alleen nog even netjes gemaakt worden .

Is preview nodig als je ook kunt veranderen?
Tsja

04 Jan 2009 om 15:59
Het forum staat sowieso op de lijst om flink aangepast te worden. Het berichten aanpassen mis ik persoonlijk niet zo, maar dat komt misschien omdat de moderators het wel kunnen ::) ;D
Tecumseh
04 Jan 2009 om 16:06
Nog een paar:

- zoeken
- laatste 10 berichten
- nieuwe berichten sinds laatste bezoek
- alle topics als gelezen markeren
Tsja

04 Jan 2009 om 16:10
Ik was ook bezig met subboards, wat redelijk werkt ondertussen (niet zichtbaar hier), maar ik heb nog geen redelijke verdeling voor het forum gevonden. Zeker als er meer spellen bij komen, vind ik het ding wat lang worden.
Tsja

07 Jan 2009 om 11:45
Frustrator staat nu als subboard. Het werkt prima, maar het staat op dit moment alleen nog op de hoofdpagina. Ook heb ik de layout van de quotes wat duidelijker gemaakt.
Tecumseh
08 Jan 2009 om 15:06
[quote:Tsja]
Frustrator staat nu als subboard. Het werkt prima, maar het staat op dit moment alleen nog op de hoofdpagina. Ook heb ik de layout van de quotes wat duidelijker gemaakt.
[/quote]
Wat zien we op de hoofdpagina op het moment dat er enkel in het subboard nieuwe posts zijn? Er zit namelijk niet een apart notificatieicoon bij het subboard.
Tsja

08 Jan 2009 om 15:44
Dan staat frustrator dikgedrukt.
Tecumseh
12 Jan 2009 om 21:21
Quickreply veld onder het topic. Hiermee kun je vlot een bericht typen terwijl de tekst van het topic erbij staat. Dit maakt het in elk geval voor mij makkelijker om een reactie op iemand op te stellen. Anders moet ik namelijk onthouden wat er precies geschreven stond enzo.

Nieuwe berichten bij Frustrator heb ik ondertussen gezien. Moet zeggen dat het functioneel is maar dat ik de weergave niet heel mooi vindt. Mooier zou zijn als je het board kon openen en dan de diverse subboard bovenaan zien staan.

Heb je al een update op alles als gelezen markeren? Ik lees namelijk een aantal topics niet omdat ze vrij oud zijn. Echter totdat ik alles bijgelezen heb blijft bijvoorbeeld het Feuerteufel subboard een heleboel nieuwe berichten houden.
Elenitza

13 Jan 2009 om 13:05
Als in topics niets meer gebeurd is het dan toch ook een kwestie van die 1x even aanklikken? Dan ben je er daarna ook vanaf.

Persoonlijk denk ik dat dingen als: "10 laatste berichten" en "alles als gelezen markeren", voor dit forum nog een beetje vroeg is.
Er zijn nu nog niet veel berichtjes per dag, dus is het nog een kleine moeite om alle boards afzonderlijk langs te gaan (zeker als er meerdere keren per dag gekeken wordt).

Dat zijn denk ik meer dingen voor forums die echt een hoge activiteit hebben in veel verschillende boards.
Elenitza

26 Jan 2009 om 22:44
Iemand een leuke ingeving om het forum te herindelen? Want als we het laten zoals het nu is zouden er 2 boarden bijkomen..
Een voor Puerto Rico.. en een voor Toernooien (met elk toernooi een eigen subboard).
Maar dat wordt dan wel heel lang en ik denk onoverzichtelijk.

Daarom wilde we eigenlijk het forum verdelen in verschillende boards, waar dan de spellen als sub onder komen..
Alleen hoe verdeel je die spellen? Hoeveel boards maak je voor die spellen?
Iemand daar een suggestie over?

Andere boards zouden denk iets worden als: Overigen (subs: frustrator, mijn feuer?) en Toernooien (subs: de verschillende toernooien en evt The games?)
F1

26 Jan 2009 om 23:49
Wellicht in 2-speler spellen en meer dan 2-spelers spellen ;)
Da's redelijk eerlijk verdeeld:
2: Feuer, Kahuna, Lost Cities, Rozenkoning
2+: Maharadja, San Juan, Tigris, Silverwolf
Tecumseh
27 Jan 2009 om 12:12
Nog een voorstel:

Site gerelateerd:
* Toernooien
* Forum
* Divers

Installeerbaar:
* Feuerteufel
* Frustrator
* Kahuna
* Silverwolf
* Tigris

Webbased:
* Lost Cities
* Maharadja
* Rozenkoning
* San Juan
Elenitza

27 Jan 2009 om 13:17
Dat waren idd de dingen die ik ook al in mijn hoofd had..

Alleen problemen bij beide voorstellen is denk dat de spellen niet zo evenwichtig verdeeld zullen blijven als het nu wel is.
Ik heb plannen voor 2 turnbased 2 persoonsspellen. Dan zou zowel de groep "turnbased" als de groep "2persoons" stukje groter worden dan de andere groepen.

Dus hoe los je zoiets dan op? (zeker omdat ik denk dat er meer turnbased spellen bij gaan komen dan download spellen).
Of ga je dan 3 groepen maken? Maar welke?
F1

27 Jan 2009 om 16:37
Of A-I ; J-R; S-Z ;)
F1

27 Jan 2009 om 16:38
Of:

Leuke spellen:
* Feuerteufel
* Kahuna
* Silverwolf
* Tigris
* Lost Cities
* Maharadja
* San Juan

Niet zo leuke spellen:
* Rozenkoning
* Frustrator

;)
Elenitza

27 Jan 2009 om 16:47
Alfabet is een mogelijkheid, maar die vind ik zelf niet zo leuk eigenlijk..

Die andere van jou is wel wisselend voor iedereen he
Tsja

27 Jan 2009 om 16:56
;D

Het moet in ieder geval wel een beetje op de toekomst gericht zijn, dus het moet makkelijk uit te breiden zijn.
yorrickje
27 Jan 2009 om 21:04
je hoeft de spellen natuurlijk niet te splitsen...

Elenitza

27 Jan 2009 om 22:27
Hm.. dan wordt over een tijd dat subforum deel zo groot .
En het board zelf heeft dan zo'n lange lijst subs .

Ben wel kritisch zeker?
yorrickje
27 Jan 2009 om 23:18
tja, van mij is zon update helemaal niet zo nodig, ik kan alles prima terugvinden, maar wil best meedenken hoor
Tsja

27 Jan 2009 om 23:20
Het gaat totaal niet meer op 1 (standaard) beeldscherm passen, en ik vind eigenlijk dat daar wel naar gestreefd moet worden.
Elenitza

27 Jan 2009 om 23:21
Op mijn beeldscherm past het nu niet meer.. Ik kan het zien tot en met Lost Cities.. Daaronder past het niet meer
En San Juan zit er nu nog niet bij.. Oh en het toernooien board zit er ook nog niet bij..
En als later (als ik tijd heb) ook nog Babel en Jambo erbij gaan komen.. Dan wordt het misschien wel wat erg veel..

Dus daarom dat we dachten aan een update..
yorrickje
27 Jan 2009 om 23:39
kan me wel wel vinden in de uitspraak van tsja. Denk wel dat het een beter idee is om downloads en turnbased te scheiden ipv het aantal spelers. Maarja, dan heb je straks alsnog hetzelfde probleem...
Vogeltje

28 Jan 2009 om 08:30
Is de onderverdeling tussen bord- en kaartspellen al voorgesteld?
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]