Forum > De site > Afspraken  
Elenitza

15 Oct 2008 om 23.25
Aangezien het lastig is tegenstanders te vinden voor een spelletje, zeker voor Candamir en Eufraat en Tigris, is er nu de mogelijkheid om afspraken te maken.

Dat houdt in dat een afspraak kunt voorstellen voor een datum en een tijd. Dat is mogelijk tot over 1 week. Mensen kunnen daarop reageren om aan te geven dat ze kunnen of om te onderhandelen over bijvoorbeeld een andere tijd.

Het kan voor alle spellen gebruikt worden. Dus ook voor de turnbased spellen. Aangezien wij ons ook in kunnen denken dat het leuk is om eens realtime een potje te spelen ipv telkens te wachten tot de ander online komt.


Elenitza

18 Dec 2008 om 16:47
Er wordt nog niet echt veel gebruik van gemaakt..

Komt dat omdat mensen wel zeggen te komen spelen, maar dan niet komen?
Of is er geen behoefte aan?
Of zijn er te weinig spellen?

Of weet je nog wat anders?

Nu vinden wij het er een beetje zielig bijstaan met telkens 0 afspraken.
Dus roep maar wat je ervan vind, wat kan beter, wat kan slechter..
Rick
18 Dec 2008 om 17:06
ik denk dat er te weinig spelers voor zijn.
ik zal eens gaan nadenken hoe je dat maybe kan veranderen
Elenitza

18 Dec 2008 om 19:47
Hm doel was juist beetje zodat de paar spelers die een bepaald spel willen spelen elkaar makkelijker kunnen vinden.

Als er veel spelers zijn is zo'n afspraken ding niet meer nodig denk ik. Dan duik je de lobby in en vraag je wie er een spel willen spelen. (toekomstmuziek )
Tecumseh
18 Dec 2008 om 22:44
De spel afspraken hebben eigenlijk alleen nut voor de spelen die geïnstalleerd moeten worden. Misschien zouden die spelen een update moeten krijgen zodat ze voorzien zijn/worden van een (de) lobby. Of ze zouden naar een webbased spel omgevormd kunnen worden.
Elenitza

18 Dec 2008 om 22:50
Wat bedoel je met voorzien van een lobby?

Volgens mij heeft elk spel net zoals feuer al de mogelijk om te chatten..
En een spel als bv feuerteufel dat is bijna niet te doen om dat turnbased te maken. Andere misschien wel, maar eigenlijk is dat ook wel een beetje zonde van de tijd die er nu ingestoken is.
Tsja

18 Dec 2008 om 22:59
Elk spel heeft in ieder geval al een gameroom...
Elenitza

19 Dec 2008 om 16:01
Vraag is dus wat er bedoelt wordt met Lobby .

Want bij game room zie je alleen als je joint de open spellen staan, maar kun je niet babbelen ofzo.
En als je eenmaal in een spel zit kun je gewoon via het spel chatten.

Maar ik vraag me af of 1 van bovenstaande wel is wat Tecumseh bedoelt.
Rick
19 Dec 2008 om 18:38
misschien bedoelt hij wel dat je kan babbelen waar je ook de spellen ziet als je wil gaan joine.
Tsja

19 Dec 2008 om 19:13
Handig, voor anderen nadenken
Bertus

19 Dec 2008 om 19:42
Misschien bedoelt Tsja wel dat we niet voor anderen moeten denken
;D;D
Tecumseh
20 Dec 2008 om 11:38
Ik bedoel dus eigenlijk een gezamelijke lobby waarmee je vanuit elk spel bij elkaar komt. Hetzij via de site of als gameroom die je in het gedownloade spel hebt. Daarnaast blijft de ingame chat bestaan, die is dus enkel door de spelers en toeschouwers van dat spel te zien.
Elenitza

20 Dec 2008 om 11:45
Hoe zou volgens jou die lobby moeten functioneren?
Met mogelijkheid tot chatten?
Of dat je joint in die lobby en later pas kiest welk spel je wilt spelen?
Het is me nog niet geheel duidelijk hoe jij die lobby voor ogen ziet.
Elenitza

18 Feb 2009 om 22:55
De spelafspraken zullen waarschijnlijk binnenkort van de site verdwijnen, aangezien er eigenlijk geen gebruik van gemaakt word..