Forum > De site > Mijn feuer aangepast
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]

Tsja

08 Oct 2008 om 22.03
Ik heb 'ietsje' aangepast aan de pagina "Mijn feuer". Je ziet er nu je eigen spellen staan. Ik vond het zelf een noodzakelijk kwaad, omdat de hoeveelheid spellen het menu liet vollopen

Nee, stiekem vind ik het wel geinig. Meteen een mooie voorbereiding op eventuele turnbased spellen die komen gaan ::)

Jonkvrouw_Swaan

05 May 2009 om 23:18
Ziet er goed uit.
Overzichtelijker idd.
Elenitza

06 May 2009 om 11:39
Ik weet het zo net nog niet. Ik heb 2 spellen extra ertussen staan (1x Atilla en 2x Babel). Ene kant vind ik het wel korter.
Aan de andere kant. Ik zie mezelf in gedachten al een spel Rozenkoning openen, wat dan ineens Babel blijkt te zijn ofzo.
Dat heb je op de oude manier niet. Maarja, als er meer spellen gaan komen, wordt de lijst wel erg lang, hoewel je dat ook kunt krijgen op die nieuwe manier.

En sorry, maar ik weet even geen alternatief..
Tsja

06 May 2009 om 23:05
Een "hotlinks"-menu toegevoegd aan mijn feuer, met links naar de spellijsten van de spellen die aangegeven zijn in het profiel.
Elenitza

18 May 2009 om 07:42
Nog meer meningen over nieuwe mijn feuer?
Ik weet dat Tsja het nieuwe mijn feuer gebruikt, ik nog niet . Maar ik ga niet dwars liggen als anderen zeggen " dit is beter" .
Alleen is het dan dus wel handig om de mening van anderen te horen .
Rick
19 May 2009 om 16:33
Ik gebruik het eigenlijk niet, maar het ziet er opzich wel overzichtelijk uit
Fidelity
21 May 2009 om 20:07
Is mooi geworden nu, echt een verbetering!!
F1

22 May 2009 om 01:28
Ik moet nu alleen van de openspellen wel weten welk icoontje bij welk spel hoort... Dat staat er niet meer bij... denk je dat je een spelletje Lost Cities joint, zit je opeens in een maharadja spel
Elenitza

22 May 2009 om 10:34
Hahahaha .
De icoontjes daar komen overheen met de icoontjes op de hoofdpagina. Helpt dat?
Caroooooo
22 Sep 2009 om 13:41
Het is leuk om te zien welke spelen je gespeeld hebt .. maar hoe lang blijven deze in je profiel staan? Misschien een knop om de gespeelde spellen te verwijderen? Blijft je profiel ook lekker schoon :)
Tsja

22 Sep 2009 om 13:43
Spellen die afgelopen zijn worden na een week verwijderd. Zo krijgen alle spelers de kans om nog even van de uitslag te genieten en de mogelijkheid om na te kunnen te praten in de chat :)
F1

22 Sep 2009 om 14:23
Zou het mogelijk zijn om spellen zo te sorteren dat alle spellen waar actie van jou verwacht wordt bovenaan komen te staan?
Tsja

09 Feb 2011 om 23:41
Naar aanleiding van Piets bericht.
[quoteiet]
[quote:Tsja]
Je kan bij Mijn Feuer geen spellen openen.
[/quote]

nu je het toch zegt, vind ik dit eigenlijk een gekke keuze

het gebeurt neit heel vaak, maar als ik eens een spelletje start hier, dan kijk ik altijd eerst daar en kom er dan achter dat het daar niet kan... :S
[/quote]
Ik overweeg om in Mijn Feuer bij de titel "Open spellen" icoontjes te zetten die direct linken naar "Nieuw spel". Uiteraard alleen van de spellen die speelbaar zijn op de site zelf, en die de speler in het profiel aangegeven heeft.
Rick
10 Feb 2011 om 01:50
Doen ;)
Tsja

29 Mar 2011 om 19:18
Nog niet gedaan...
Maar wel zijn nu alle open spellen zichtbaar voor spelers die [b]geen[/b] spel hebben aangegeven in hun profiel (wat het geval is bij nieuwe spelers).
snoozefest
04 Apr 2011 om 12:55
Is there a way to get emails when it is my turn? Most play-by-web sites have such a thing, but I have not found it here.
Tsja

04 Apr 2011 om 13:01
No it isn't. But i' m looking for possibilities to implement it. It had no priority though. I don't know either how many players want this functionality.
Bertus

04 Apr 2011 om 18:32
I won't use it, if available
snoozefest
04 Apr 2011 om 19:38
OK, thanks -- glad I didn't miss it! It's convenient, but I can check here from time to time as well.
Tsja

04 Apr 2011 om 19:54
I was looking for RSS-options also. Maybe that's easier.
etwie
07 Apr 2011 om 10:40
hehe, to addicted to even need mailnotification... it would only mean major spam in my inbox, whaaaaaaaaaaaaaaaa
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]