Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven III > Dag 5 |   | ![]() |
![]() ![]() |
03 Jul 2015 om 20:54
![]() |
Dan moet het [b]Vera Onverwagt[/b] wel zijn gok ik. | |
4everlast![]() ![]() |
03 Jul 2015 om 21:27
![]() |
Indeed [b]Vera Onverwagt[/b] kan zich niet meer verstoppen. | |
Vera Onverwagt![]() |
08 Jul 2015 om 14:13
![]() |
Sorry (laptopproblemen; waardoor ik weinig online ben)! Ik ben zoals eerder gezegd een onschuldig burger, dus door mij te doden maakt een van jullie (tecumseh?) (als het geen 2 weerwolven zijn) een grove fout, hierdoor zullen de weerwolven overwinnen. De vorige dag ben ik er vrij snel vanuit gegaan dat jullie beide onschuldig waren (naar aanleiding van een bericht van 4everlast.... heel verdacht, de anderen zeiden nog wel dat één van ons drieën de weerwolf was(ik, vuurduivel of 4everlast). Helaas heb ik daar niet goed naar geluisterd waardoor ik vuurduivel beschuldigde die onverwacht toch een burger bleek te zijn) Maar goed... ik hoop dat ik je (tecumseh) kan overtuigen zodat de burgers kunnen overwinnen (als jullie dus niet beiden een weerwolf zijn). Je zult me op mijn woord moeten geloven dat ik burger ben! Oh ik beschuldig dus [b]4everlast[/b] | |
![]() ![]() |
08 Jul 2015 om 14:25
![]() |
Ik heb aan het einde van mijn zin niet voor niets genoemd dat het een gok is. Het was al duidelijk dat ik Cupido ben een doordat het spel nog niet beëindigd was geeft aan dat er van ons drieën slechts 1 wolf over is. Dus of we lynchen nu een wolf en vieren de toch wel trieste overwinning (zoveel slachtoffers) of de laatste wolf heeft straks overdag al een extra maaltijd. | |
4everlast![]() ![]() |
09 Jul 2015 om 12:39
![]() |
sorry Vera, berouw komt na de zonde, je hebt genoeg kunnen smullen de voorbije dage. Nu is het tijd er vandaag een eind aan komt. Branden zal je! | |
![]() ![]() ![]() |
09 Jul 2015 om 19:54
![]() |
Ik gooi hem in ieder geval vast op slot. Straks nachtdienst, dus afhankelijk van de drukte vanavond of morgen verhaaltje. | |
![]() ![]() ![]() |
13 Jul 2015 om 22:58
![]() |
Middag 5: Vrij vlot waren jullie erover uit. Vera Onverwagt moest de laatste wolf zijn. Met zo’n achternaam kon het toch ook niet anders. Ze zag er altijd zo lief uit, en zo vriendelijk, en ze leek echt aangedaan door de anderen die wegvielen. Maar die naam... ze moest wel een wolf zijn. Waarom jullie dat niet eerder bedacht hadden, vroegen jullie je nog af. Dus Tecumseh en 4everlast pakten haar beet en terwijl Tecumseh haar vasthield pakte 4everlast een bijl. Terwijl Vera onthoofd werd bedacht Tecumseh zich dat de naam van 4everlast ook wel bijzonder was. Voor altijd de laatste.... Hm, toch ook wat dubieus. Zeker als je alleen als laatste over kon blijven. Samen overblijven, dan ben je toch niet echt de laatste. De twijfel sloeg toe. Hadden ze nou de verkeerde onthoofd? Tecumseh keek snel of Vera in een wolf veranderde, maar nee. Ergens hoopte hij nog dat dat vanavond pas kwam, omdat het nu midden op de dag was. Tecumseh keek net iets te lang naar Vera in de hoop dat ze nog zou veranderen in een wolf, toen zijn polsen werden beetgepakt en achter zijn rug werden vastgeknoopt met een touw. Geschrokken keek hij op, en kon nog net het gezicht van 4everlast zien veranderen naar dat van een wolf. Inwendige vloekte hij. Verkeerd gegokt, Vera was een [b]Burger[/b]. En het was een hoge prijs die hij daarvoor zou moeten betalen. Hoewel... al zijn vrienden was hij toch al kwijt, dus zo erg was het toch ook niet. Aangezien iedereen in een hemel geloofde, was Tecumseh ervan overtuigd zijn vrienden daar weer tegen te komen. Dat was misschien niet eens zo’n slechte optie, in vergelijking met alleen verder moeten en eigenlijk met niets weer proberen een leven op te bouwen. Dus gelaten liet hij zich vastbinden en wachtte op wat komen ging. Aan zijn pijl en boog had [b]Cupido[/b] toch niets meer, de pijlen waren al verschoten.. en om zich nou te willen koppelen aan een wolf.. nee laat maar. En 4everlast, de laatste [b]Weerwolf[/b]... wat ging die doen. Die besloot Vera in de koelkast te proppen, gelukkig hadden ze een hele grote voorraad kast, die was altijd ook wel nodig geweest met een volle circusbezetting. Maar nu kwam dat voor een heel andere reden wel goed uit. Tecumseh zou hij bewaren tot als Vera op of niet lekker meer was. En ergens was die Tecumseh best een aardige jongen, dus misschien konden ze ’s avonds nog wel een keer een spelletje spelen. Dan kon hij wel de polsen ieder los aan de boom binden, zodat Tecumseh nog wel wat ruimte had om bijvoorbeeld pionnetjes te verplaatsen of kaarten vast te houden. En als ook Tecumseh op was... Dan waren er nog wel andere reizende circussen die vast wel een goede goochelaar wilden hebben. En die rare fles drank... die zou hij dan wel bij de ingang zetten met een briefje erop “als bedankje voor de mooie voorstelling” en hopen dat iemand uit het publiek die ook zou geven. Dan zou hij daarna vast wel weer nieuwe maatjes vinden en nieuwe slachtoffers. Of hij zou de enige wolf blijven, dat kon ook nog. Dan was er meer om uit te kiezen ’s nachts. Naja, vooralsnog had hij Vera en Tecumseh nog.. dus dat waren zorgen van later. Vanavond eerst een feestje. | |
Thijs M![]() ![]() |
13 Jul 2015 om 23:29
![]() |
Jeuj :-) Het was weer een leuke pot. Dank je wel voor het leiden Elena! De verhaaltjes waren leuk om te lezen. | |
4everlast![]() ![]() |
14 Jul 2015 om 21:45
![]() |
prachtige verhaaltjes Elenitza! maakt het geheel gewoon af. Ik was al blij eindelijk eens geen deel van een koppel te zijn... | |
Vuurduivel![]() |
15 Jul 2015 om 16:40
![]() |
Zat ik dus toch verkeerd wat de laatste wolf betrof. | |
![]() ![]() ![]() |
15 Jul 2015 om 16:41
![]() |
Was leuk! ![]() | |
Jonkvrouw_Swaan![]() ![]() |
17 Jul 2015 om 23:29
![]() |
Leuk spel | |
![]() |
Leuk spel | |
![]() |
Leuk spel | |
Vuurduivel![]() |
18 Jul 2015 om 16:49
![]() |
Probeer je te spammen Swaan? | |
20 Jul 2015 om 12:49
![]() |
;D | |
Vuurduivel![]() |
20 Jul 2015 om 14:59
![]() |
Wel een eenzaam feestje voor 4everlast, aangezien hij als enige over is. | |
El_Capitan![]() |
20 Jul 2015 om 15:48
![]() |
Een weerwolf is altijd met twee volgens mij. 's Nachts wolf, overdag mens. Zoiets ![]() | |
![]() |
Online stats |
Nieuwste lid: AnthonyFup Aantal leden: 1961 - Leden Aantal online: 4 - Details Aantal spellen bezig: 5 Open spellen: |
Forum |
Spellen Feuerteufel error ![]() |
De site Nieuwe php versie push ![]() |
De site Nieuw account registreren ![]() |
Gemeenschap Waar is iedereen? ![]() |
Spellen Dirk weet het niet ![]() |
Nieuws |
Daxu
Nieuw spel online! |