Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven II > Dag 3  
Elenitza

16 Mar 2015 om 14.54
Op zich hadden jullie wel redelijk geslapen. Na de dood van Vuurduivel aan het einde van de middag gisteren hebben jullie dat in het restaurant wel enigszins van jullie af kunnen praten.
Daarna vielen jullie allemaal in een diepe slaap door alle activiteiten op de piste. Aan het begin van de ochtend, toen het net licht begon te worden hoorde 4everlast een hoge gil in de kamer naast hem. Dat was de kamer van F1. Snel stond hij op en ging hij kijken. Hij zag een paar donkere schimmen wegrennen en aarzelde toen even, waren dat nou de weerwolven? In de hoop dat hij ze gestoord had en F1 dus nog niet opgegeten zou zijn ging hij snel verder naar de kamer van F1. F1 bloedde flink, maar leefde nog. 4everlast schrok zich wild toen F1 terwijl hij flauwviel van het bloedverlies een geweer pakte en op 4everlast schoot. 4everlast werd midden in het hart geraakt.
Voor zover anderen nog niet wakker geworden waren door het gegil van F1, waren ze dat nu wel door het schot dat F1 afvuurde. Iedereen kleedde zich aan en liep naar de kamer toe. Daar zagen ze F1 op de grond liggen, die uiteindelijk door teveel bloedverlies was overleden. Iets meer richting de deuropening lag, middenin een grote plas bloed, 4everlast die door [b]Jager[/b] F1 was neergeschoten.
In de gang hoorde jullie ineens glas gerinkel. El_Capitan had een glazen bol kapot gegooid en stak een grote scherf in zijn borstkas. Hij had nog een paar scherfen in zijn handen die hij op andere plekken in zijn romp stak. Waggelend liep hij naar voren en wierp zich bovenop 4everlast. “NEEEE, niet jij” snikte El_Capitan. Daarna overleed ook El_Capitan door teveel bloedverlies. 4everlast [b]Burger[/b] en El_Capitan [b]Ziener[/b] waren geliefden.

Na dit gezinsdrama wisten jullie even niet meer wat jullie nou moesten doen. Zin in ontbijt hadden jullie in ieder geval niet. Waren jullie gisterenavond nog met 10 mensen, nu waren jullie ineens nog maar met 7.

Deelnemers:
1. AxeCrazy
2. Hans
3. Irmas77
4. Jonkvrouw Swaan
5. Rikje
6. Tsja
7. Vera Onverwagt


Jonkvrouw_Swaan

16 Mar 2015 om 16:21
Pfoe.... Heftig nachtje.

De enige die ik een beetje verdachtte is ook dood.
Ik ga voor [b]Vera Onverwagt[/b] als 1 van de boosdoeners.
Tsja

16 Mar 2015 om 16:24
Wat een stank...

Heeft [b]Jonkvrouw Swaan[/b] niet iets met het bloedbad te maken?
AxeCrazy

16 Mar 2015 om 16:41
nou, goedemorgen :(
Ik vind ook [b]Jonkvrouw Swaan[/b] vrij verdacht.
Irmas77
16 Mar 2015 om 18:29
ik blijf bij mijn stem van gisteren [b]Axecrazy[/b] omdat hij gisteren als eerste stemde op vuurduivel.
Rikje
17 Mar 2015 om 09:10
Ik heb ook mijn twijfels bij [b]Vera Onverwagt[/b]
Vera Onverwagt
17 Mar 2015 om 10:39
Echter vind ik jonkvrouw swaan verdacht. Ze is er altijd wel heel snel bij...
Jonkvrouw_Swaan

17 Mar 2015 om 12:04
Tja, ik heb de mogelijkheid heel regelmatig online te komen. En dat doe ik dus ook.

We zijn nog met 7, waarvan Irma de enige zekere is.
Ik denk dat er nog 2 wolven in zitten. (3 wolven op 9 burgers. 4 wolven op 8 burgers lijkt mij teveel en 2 op 10 te weinig.)
Ik ben een gewone burger. 1 van de andere burgers is cupido.

3 vrouwen op 9 mannen.
Ik ga (dus) uit van 3 wolven op 9 burgers.
Statistisch gezien zou 1 van de vrouwen dus een wolf moeten zijn. Irma is dat niet (heks), en ik ben het ook niet. Dan moet het dus Vera zijn....
(En ja, ik weet het, statistieken kunnen er ook helemaal naast zitten.)
Hans
18 Mar 2015 om 21:58
De uitleg maakt het alleen maar verdachter [b]Jonkvrouw Swaan[/b]
Elenitza

19 Mar 2015 om 00:28
Tussenstand:
3 stemmen: Jonkvrouw Swaan
2 stemmen: Vera Onverwagt
1 stem: Axecrazy

Niet gestemd:
Vera Onverwagt (stemmen moeten dikgedrukt zijn)
Jonkvrouw_Swaan

19 Mar 2015 om 09:54
Jullie zullen het vanzelf zien..... Maar neem van mij aan dat de wolven hier van genieten....
Tsja

19 Mar 2015 om 10:05
Vooruit dan maar. Ik geloof mensen nou eenmaal snel op hun blauwe ogen; [b][s]Jonkvrouw Swaan[/s][/b] wordt [b]Vera Onverwagt[/b].
Vera Onverwagt
19 Mar 2015 om 13:20
Ik geloof dat ik onterecht beschuldigd word! Maar ach als jullie een onschuldig manspersoon willen doden.

Wie zegt dat [b]Jonkvrouw Swaan[/b] niet de vrouwelijke weerwolf is? Als deze er al inzit...
Elenitza

19 Mar 2015 om 16:49
Vanavond rond 23:00 is de deadline.

Tussenstand:
3 stemmen: Jonkvrouw Swaan, Vera Onverwagt
1 stem: AxeCrazy
AxeCrazy

19 Mar 2015 om 17:00
en gaan er dan 2 dood?
Dat lijkt me niet slim, kans dat een van beide een burger is is groot natuurlijk.
Ik switch voor de zekerheid maar naar [b]Vera Onverwagt[/b]
Vera Onverwagt
19 Mar 2015 om 17:31
Ik vrees dat ik geen enkele kans maak. Maar waar heb ik dit aan verdiend? Welke aanwijzingen heb ik jullie gegeven die mij verdacht maken als weerwolf?

Ik weet niet wie de weerwolven zijn, maar één ding weet ik zeker: Ik ben het niet!
Tsja

19 Mar 2015 om 19:27
Nog meer blauwe ogen :(
Elenitza

20 Mar 2015 om 00:36
Na een lange vermoeiende dag op de piste werd tijdens het avondeten besloten dat er toch nog iemand gelyncht moest worden. Hopelijk zou de dader of een van de daders van het bloedbad van afgelopen nacht daarbij zitten. Al snel werd duidelijk dat het slachtoffer van deze avond ofwel Jonkvrouw Swaan zou worden ofwel Vera Onverwagt. Pas tijdens het desert viel de doorslag voor Vera Onverwagt, aangezien ieder het er wel over eens was dat als er een gelijke stand was tussen de beide dames, dat dan beiden gelyncht zouden moeten worden. Maar dat vonden jullie toch niet handig. Dus ja, Vera trok aan het kortste eind.
Vera besloot snel naar het huis terug te rennen nadat jullie uit gegeten waren in de hoop haar spullen te kunnen pakken en daarna snel nog met het gondeltje naar het dorpje te kunnen ontvluchten. Maar ergens wist ze ook wel dat het plan niet heel veel kans van slagen had.
Aangekomen bij de huisje bleek dat een paar anderen een kortere route hadden geweten. Een paar anderen waren achter haar aan gelopen, zodat ze in de val zat. Vera koos ervoor om dan maar zelf de afgrond in te springen in plaats van andere opties die haar veel wreder en pijnlijker en langzamer leken.
In plaats van dat ze gewoon beneden neerkwam en jullie konden kijken wat ze was ontstond er een lawine waar Vera volledig onder bedolven werd. In het dorp hadden ze gezien dat er een lawine was en werd al gezocht of er mensen onder lagen. Wat ze niet hadden gezien in het dorp was dat er bij de oorsprong van de lawine een aantal mensen verbaast hadden staan kijken naar de actie van Vera. En om zelf niet verdacht te worden van moord ofzo besloten jullie maar naar jullie huis te gaan om daar te zoeken naar aanwijzingen. Na de dood van Tecumseh hadden jullie bij het opruimen van zijn spullen in het bed donkere stugge haren gevonden, die hij ook kreeg toen hij veranderde in een weerwolf. Dus jullie hoopten die ook in het bed van Vera aan te treffen. Helaas troffen jullie daar geen stugge, donkere haren of andere dingen aan. Vera bleek een gewone [b]Burger[/b] te zijn.

Slaap lekker.