Forum > Weerwolven I > Dodenboard > Dood :(
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Elenitza

04 Dec 2014 om 17.57
Voor nabesprekingen


Jonkvrouw_Swaan

04 Dec 2014 om 21:19
Ik heb nog geen flauw idee in welke hoek ik de wolven moet zoeken.
Hans
05 Dec 2014 om 20:15
het zou weleens goed kunnen dat ze zich doodstil houden en het de rest met elkaar laten uitvechten
Jonkvrouw_Swaan

05 Dec 2014 om 23:51
Als het de meest stillen zijn, zijn Irma, Rikje en Axe de grootste verdachten.
Irmas77
08 Dec 2014 om 18:39
ik was het dus niet

rudy en 4everlast heb ik gekoppeld.
Jonkvrouw_Swaan

08 Dec 2014 om 19:35
Het zou best kunnen dat Thijs de ziener is. Maar om dat zo in het openbaar te zeggen.....
Ik zie Thijs er best voor aan dat hij een wolf is die flink aan het bluffen is in de hoop zo de echte ziener uit de tent te lokken. Hij is een heel gehaaide speler. Ik blijf mij twijfels bij hem houden.
Irmas77
08 Dec 2014 om 21:12
ik ben ook nog niet helemaal overtuigd, dus we zullen zien.
Elenitza

12 Dec 2014 om 23:36
En toen waren er ineens 2 dooien bij ;)
4everlast

13 Dec 2014 om 08:23
Hallo dode collegae, bedankt irmas :-) je hebt ons niet eenvoudig gemaakt!
Als je dag 3 leest heb ik al tamelijk veel duidelijk gemaakt aan de burgers.
Ze dreigen dan ook in de minderheid te komen.
Er waren dus 4 wolven (4 die klauwen) waarvan ruby. Vond dat zelf veel.
En wie reageert er wanneer ik dreig namen te noemen...
Na vannacht word het wellicht 3 tegen 3.
Jonkvrouw_Swaan

13 Dec 2014 om 10:53
Axe en Tsja zijn dus mogelijke wolven, want zij reageerden na jouw post. Zo dan maar eens nazoeken hoe zij reageerden en stemden deze 3 dagen.
Irmas77
13 Dec 2014 om 16:16
de vraag is of er een heks in zit die kan het verschil nog maken.
maar ben benieuwd hoe het verder gaat.
4everlast

15 Dec 2014 om 20:16
dag 4 is gestart? hebben de wolven geen slachtoffer gemaakt vannacht?
Irmas77
15 Dec 2014 om 21:04
nee, waarschijnlijk is er een heks die een drankje heeft ingezet.
Nu hopen dat Thijs een wolf heeft gezien.
Jonkvrouw_Swaan

16 Dec 2014 om 09:16
Beschermengel zou volgens mij ook kunnen. Maar daar hoor ik niemand over.
Piet
16 Dec 2014 om 14:05
leuk ontknoping
4everlast

16 Dec 2014 om 17:14
Echt leuk om te volgen... De aanwezigheid van de heks heeft duidelijk de burgers terug in het voordeel getrokken! Hoedje af voor Thijs zijn open-kaart strategie, alleen spijtig dat hij de verkeerde wolf koos om te doden...
4everlast

16 Dec 2014 om 17:16
uit topic dag 4:
"Dat doen ze dan wel knap, aangezien ook de wolven niet met elkaar mogen overleggen"

Klopt dat Rudy?
Elenitza

16 Dec 2014 om 17:19
Dat klopt. Ook wolven mogen niet overdag overleggen.
Enig overleg over het nachtslachtoffer is toegestaan (tot op zekere hoogte)
Rudy

17 Dec 2014 om 07:49
Wolven overleggen alleen snachts...

Afgelopen nacht hebben ze overlegd om Thijs om te leggen.

Hier Axe over Thijs
[quote:AxeCrazy]
nee, al wordt die vast en zeker beschermd vannacht of gered door de heks mocht die meedoen. Maar dat risico moeten we misschien maar nemen.
[/quote]
Rudy

17 Dec 2014 om 07:50
PS, blijft altijd ongelooflijk moeilijk... Wolf en geliefde.

Daar heb ik nog nooit (ook in het kaartspel) een goed einde aan weten te breien/ anderen een goed einde aan zien breien! ;) Maar leuk om weer eens geprobeerd te hebben.

Wolven waren redelijk eensgezind elke nacht... Kort en krachtig naam noemen en door. Was weinig in te verspelen vond ik Alhoewel ik wel meer had kunnen proberen ;) Tis ook te lang geleden XD
Thijs M

22 Dec 2014 om 07:21
Hallo allemaal.

He Tsja, jij ook hier ;D
4everlast

22 Dec 2014 om 12:07
sorry Tsja, doordat we in de hoek gekneld zaten moest ik er wolf uitkiezen om direct aan te vallen! :-)

Het toeval wil dat jij natuurlijk de wolf in schaapskleren was... ongewild heb ik daarmee de burgers net iets teveel geholpen!
Tsja

22 Dec 2014 om 12:08
Mogge Thijs!
Tsja

22 Dec 2014 om 12:10
[quote:4everlast]
sorry Tsja, doordat we in de hoek gekneld zaten moest ik er wolf uitkiezen om direct aan te vallen! :-)

Het toeval wil dat jij natuurlijk de wolf in schaapskleren was... ongewild heb ik daarmee de burgers net iets teveel geholpen!
[/quote]

Ochja zo gaat dat. Het zal niet veel invloed gehad hebben.
Daarnaast zou ik ook niet zo goed weten hoe een gemengd koppel het kan winnen... Lastige situatie.


[quote:4everlast]
uit topic dag 4:
"Dat doen ze dan wel knap, aangezien ook de wolven niet met elkaar mogen overleggen"

Klopt dat Rudy?
[/quote]
Overdag kunnen de wolven sowieso niet overleggen, en 's nachts is het eigenlijk bijna alleen een naam roepen. Het is een beetje wijzen naar iemand en ja of nee schudden Er worden geen strategien besproken omdat dat in het echte spel ook niet kan. Het maakt het wat interessanter.
4everlast

22 Dec 2014 om 20:06
[quote:Tsja]
Overdag kunnen de wolven sowieso niet overleggen, en 's nachts is het eigenlijk bijna alleen een naam roepen. Het is een beetje wijzen naar iemand en ja of nee schudden Er worden geen strategien besproken omdat dat in het echte spel ook niet kan. Het maakt het wat interessanter.
[/quote]

dan konden wij (ik en Rudy) nog het meest overleggen daar we de vrijheid kregen.
alleen zijn we veel te laat gestart, ik wist pas wie de wolven waren dag 3... dan was al te laat door Thijs zijn actie.

Goed gespeeld Thijs, al ben je nu ook zelf dood en gaan er anderen met de winst lopen!
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]