Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven I > Dag 3
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]
 
Elenitza

07 Dec 2014 om 21.39
De meesten van jullie hadden onrustig geslapen vanacht. Nu jullie wisten dat er ‘s nachts wel eens mensen opgegeten werden lagen jullie toch heel wat alerter in bed dan de eerste nacht, toen jullie nog dachten dat Dirk gewoon pech gehad had ofzo.
Halverwege de nacht dachten een aantal van jullie wat geren te horen, jullie doken diep onder de dekens weg en durfden vooral geen geluid te maken. Straks kwamen die wolven of wat het ook mochten zijn naar jullie toe. Ondanks dat deze vakantie meer een nachtmerrie leek dan een leuke vakantie hadden jullie toch niet zo’n zin om het lot van Piet achterna te gaan. Het lot van Hans en Jonkvrouw Swaan overigens ook niet. Soort Expeditie Robinson met extra uitdagingen.
Heel even dachten een aantal van jullie een gil te horen. Daarna stierf dat geluid weer weg.

De volgende ochtend stonden jullie met een brak hoofd op. Een aantal van jullie twijfelden of hij/zij niet gewoon tot het middaguur zouden blijven liggen. Maar dan zouden de anderen wel eens naar je kunnen gaan zoeken, en je zat er ook niet echt op te wachten dat ze ineens middenin jouw huis stonden.
Rond 10 uur was iedereen wakker en aan het ontbijt. Naja, iedereen? Nee. Irmas77 ontbrak. Even werd er getwijfeld, gelijk gaan kijken, of eerst ontbijt verder opeten?
Jullie besloten eerst verder te ontbijten. Hetgeen jullie mogelijk zouden zien, zou vast de rest van de eetlust ontnemen. En misschien, heel misschien, had Irmas77 zich wel gewoon verslapen.

Nadat Irmas77 na het ontbijt nog steeds niet verschenen was, werd besloten toch maar te kijken waar ze was. Op het gemakkie liepen jullie naar haar huisje. De paar die vanacht een gil hoorden realiseerden zich nu dat ze in de buurt van het huisje van Irmas77 hun eigen huisje hadden. Zou het Irmas77 geweest zijn die ze vanacht gehoord hadden?
Net zoals bij Piet was de voordeur ingetrapt en was er van Irmas77 niet veel meer over dan wat botjes. Maar op de eettafel lag ook een pijl en boog. In het handvat van de boog waren hartjes gegraveerd. Irmas77 was [b]Cupido[/b].


Deelnemers:
1. 4everlast
2. Axecrazy
3. El_Capitan
4. Rikje
5. Rudy
6. F1
7. Tecumseh
8. Thijs
9. Tsja


Tsja

08 Dec 2014 om 17:17
Ik ben niet bepaald diegene die zich verstopt heeft.
Ik heb juist wel geprobeerd beslissend te zijn, met bijvoorbeeld de poging Thijs te verdrinken in de put.

Bij nader inzien weet ik niet of de ziener killen nou zo lekker positief op mijn palmares had gestaan ;D

Rudy

08 Dec 2014 om 17:27
[quote:Thijs M]
Mijn keuze op Rudy is omdat hij mij aanvalt op dag 2, met uit hun verband getrokken argumenten. Ik gok op 3 wolven tussen de 6 mensen van wie ik niets weet. En dan kies ik voor iemand die mij aanvalt en verder nergens zijn nek heeft uitgestoken.
[/quote]


Zeker mn nek uitgestoken. Vanuit mijn kant geziene posts heb ik mijn nek uitgestoken door tegen jou te stemmen! Ik ben niet de eerste die zijn nek uitsteekt om mijn verdenkingen richting jou in een stem hard te maken. Afgelopen stemronde deed ik dit opnieuw. Logisch dat jij je stem op mij gooit ;)

De stemmen van de rest stapelen snel op richting mij. Interessant om te zien dat er opnieuw zoveel volgende schaapjes (of moet ik stilzwijgende wolven zeggen) zijn die bij een roep hun stem uitspreken of omgooien.

Even de argumenten opsommend tegen mij:
- Mijn stem uitgebracht op Thijs (die al na de eerste dag verdacht is op menig lijstje... met voor mij steeds redelijke aanwijzingen).

Verder kan ik eigenlijk weinig stevig staande argumenten vinden in de laatste posts, behalve dat ik misschien geen doorslaggevende stemmer ben op dag 1. Dag 2 ben ik volgens mij heel duidelijk geweest.

Iedereen lijkt dus blind achter Thijs aan te lopen die plots de ziener claimt te zijn... Ik hoop dat iedereen vanavond weer zal genieten van het omleggen van onschuldige burgerS... Danku Cupido <3 Mijn stem blijft op [b]Thijs[/b]
Thijs M

08 Dec 2014 om 18:51
Ja, met zo'n post ga ik natuurlijk niet switchen :p

Wat is je rol? En wie is je geliefde? Info graag. Anders krijg ik toch een beetje het idee dat je je wolf-vriendje anoniem probeert te houden.
Tecumseh
08 Dec 2014 om 19:03
Je kan de jager natuurlijk ontmaskeren, hiermee is jouw rol vrij makkelijk echt te bevestigen.
Thijs M

08 Dec 2014 om 19:39
Prima Tec, wat jij wil. Jij bent de jager. Zo tevreden?
F1

08 Dec 2014 om 20:49
Stemmen op Thijs is wel erg obvious ;-).
Toch maar op [b]Rudy[/b] i.p.v. [s]Tsja[/s]

En ik vraag bij deze een officiele burgermeester stemming aan. We hebben in elk geval 3 (min of meer) betrouwbare burgers (met geliefden weet je het nooit helemaal zeker).
Als we nog langer wachten met een burgermeester, bestaat de kans dat bij een stemming de wolven de burgermeester oppakken en we verloren zijn.
Thijs M

08 Dec 2014 om 21:19
Plan F1
Thijs M

08 Dec 2014 om 21:30
Als ik goed terug tel zie ik dat alleen Tecumseh en 4everlast niet op Rudy stemmen. Dat mag immers ook niet. Een van deze twee mannen is dus geliefde van hem.

Dus roept u maar heren: wie van u twee is het?
Tsja

08 Dec 2014 om 21:53
Thijs voor burgemeester uiteraard ja :)
Elenitza

08 Dec 2014 om 21:57
Tussenstand:
6 stemmen: Rudy
2 stemmen: Thijs
1 stem: Tsja


Voor burgermeesterstemming:
F1, Thijs, Tsja
Nog niet uitgesproken:
4everlast, Axecrazy, El_Capitan, Rikje, Rudy, Tecumseh
Tecumseh
08 Dec 2014 om 22:09
Mijn stem kan ik in elk geval van [s]Thijs[/s] afhalen. Ik ben inderdaad de jager. Een stem op [b]Rudy[/b] is voor mij geen probleem
Tecumseh
08 Dec 2014 om 22:10
En ook ik ben nu voor een burgemeester stemming
Elenitza

08 Dec 2014 om 22:43
Tussenstand:
7 stemmen: Rudy
1 stem: Thijs, Tsja


Voor burgermeesterstemming:
F1, Tecumseh, Thijs, Tsja
Nog niet uitgesproken:
4everlast, Axecrazy, El_Capitan, Rikje, Rudy
AxeCrazy

08 Dec 2014 om 23:01
burgermeester is altijd veilig met een zekere burger.
Dus mocht ruby een wolfie zijn ben ik sowieso voor Thijs :)
Thijs M

09 Dec 2014 om 05:18
Voor de vorm stem ik dan nog even op Tecumseh als burg. Nu blijkt dat het koppel bestaat uit Rudy en 4everlast heb ik er geen problemen mee om ze te lynchen.

*edit: tekst bold krijgen blijkt nog een probleem om vijf uur s'nachts op een smartphone, met huilende baby op de achtergrond. Check het morgen nog wel. Rik, zie hier je voorland*
Thijs M

09 Dec 2014 om 05:25
Ho wacht, dat krijg je als je nog niet scherp bent. We zijn blijkbaar eerst nog aan het stemmen of we uberhaupt een burg willen ;D

Voor!
Rikje
09 Dec 2014 om 10:57
Bedankt voor de waarschuwing Thijs ;)

Ik ben op zich wel voor een burgemeester, maar is het niet verstandiger om 1 nachtje te wachten. Stel dat Thijs/ de wolven hoog spel spelen, dan zijn we na vandaag met 8, na vannacht waarschijnlijk met 7. Dan de BM bij de wolven vind ik niet zo'n prettig idee. In het slechtste geval wordt Thijs vannacht gedood, maar dan kunnen we F1 nog kiezen. Na de stemming van vandaag is er denk ik wel wat meer zekerheid omtrent Thijs.
Tsja

09 Dec 2014 om 11:01
Na het aanwijzen van de jager lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Thijs een wolf is...
Rikje
09 Dec 2014 om 13:15
Ah, ik moet ook gewoon alles teruglezen. In dat geval is de kans op blufpoker wel wat kleiner ja ;)
Rudy

09 Dec 2014 om 14:55
Ik heb liever mn oude Nickname terug, want Rudy is lastig te schrijven
[quote:AxeCrazy]
Dus mocht ruby een wolfie zijn ben ik sowieso voor Thijs :)
[/quote]


Dat lijkt me redelijk vast te staan, dus... Wat kan ik er nog aan toevoegen :S

Allemaal de gok dat ik of mijn mede geliefde een wolf zijn. Dat Thijs de ziener is staat nu redelijk vast, maar goed. Kan er weinig aan doen dat dit nu pas bekend is. De aanwijzingen voor mij waren voldoende.
Ik vind de gok op het wegsturen van een geliefde zonder dat je weet of deze wolf of niet zijn nogal gewaagd. Stuur je nu 2 burgerstemmen naar huis (wat ik nu zie gebeuren) dan is het maar de vraag hoeveel wolven je overhoud... Lastig verhaal :S Good luck with that one... Zolang je mij maar goed dronken voert voor je me in een ketel stopt
Tsja

09 Dec 2014 om 15:12
Goodbye Ruby Tuesday ;D
Rudy

09 Dec 2014 om 15:42
[quote:Tsja]
Goodbye Ruby Tuesday ;D
[/quote]

c'mon :'(
AxeCrazy

09 Dec 2014 om 15:50
ik ben dyslectisch, dus een b en d zijn hetzelfde
4everlast

09 Dec 2014 om 16:05
een verboden liefde is vragen om problemen zeker als er 4 kunnen klauwen. Tot straks mijn liefde aan de overkant!
Thijs M

09 Dec 2014 om 19:35
Elena, volgens mij hebben we een meerderheid die voor een burgermeester is. Kan je svp duidelijkheid geven hoe we hier nu verder mee gaan?
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]