Forum > Gemeenschap > Februari Meet
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]
 
F1

03 Jan 2017 om 22.23
Dag allen,

Zoals beloofd zou ik nog weer eens een spelletjes meet organiseren in januari of februari. Januari gaat niet meer lukken, maar februari lukt zeker.
Voor wie het concept nog niet ken. Vanaf een uurtje of 2 zijn jullie welkom in mijn huis om gezellig spelletjes te spelen totdat het niet meer leuk is.
Ik zorg voor het drinken en iets te knabbelen. Avondeten bestellen we en betaalt iedereen zelf.

Het is op 11 februari bij voldoende aanmeldingen.

11 februari:
F1
Vogeltje
Dierik
Vriendin Dierik
Rikje
Elenitza
Gien
Emus?


18 februari:
Afgevallen als optie


F1

15 Jan 2017 om 19:02
[quote:TheDragon]
Voor mij zijn het data: zaterdag heb ik sport.
[/quote]

Helaas wordt dit meestal op zaterdagen gepland. Heb geen idee waar je moet zijn voor je sport en hoe laat dat is. Maar zoals Vogeltje al aangaf. We gaan vaak wel tot in de late uurtjes door en ik zal jullie zeker niet vroeg het huis uit zetten. Mocht je direct door willen komen van sport, mag je hier ook nog douchen wat mij betreft ;-).
Elenitza

16 Jan 2017 om 10:24
Ik heb nog geen dienstrooster, dus ik weet nog niet of ik kan :(...
TheDragon
17 Jan 2017 om 10:15
[quote:F1]
[quote:TheDragon]
Voor mij zijn het data: zaterdag heb ik sport.
[/quote]

Helaas wordt dit meestal op zaterdagen gepland. Heb geen idee waar je moet zijn voor je sport en hoe laat dat is. Maar zoals Vogeltje al aangaf. We gaan vaak wel tot in de late uurtjes door en ik zal jullie zeker niet vroeg het huis uit zetten. Mocht je direct door willen komen van sport, mag je hier ook nog douchen wat mij betreft ;-).

[/quote]

Dank F1 voor het meedenken.
Deze keer moet ik wedstrijd om 19u in Limburg, dus dat is helaas niet praktisch. Volgende keer weer even kijken (seizoen eindigt in april, dus dan wordt het makkelijker :))
Rikje
17 Jan 2017 om 11:03
't lijkt thuis uit te komen, dus zet mij ook maar op de lijst :)
Jonkvrouw_Swaan

17 Jan 2017 om 16:06
Zet Walter en mij ook maar met een vraagteken neer.
Het blijft afhankelijk van wanneer mijn moeder haar verjaardag viert.
Elenitza

17 Jan 2017 om 21:34
Ik heb mijn rooster en hoef dan niet te werken.
Dus zet mij er maar bij ;)
dierik
18 Jan 2017 om 10:48
Het wordt al gezellig vol zo! :-)
Piet
18 Jan 2017 om 21:00
Wij zijn nog altijd bezig met regelen van oppas, maar dat zal wel lukken verwacht ik
Gien

23 Jan 2017 om 14:30
Ik ken nog niemand maar dat kan natuurlijk veranderen. Maar ik weet ook niet waar het is...ik woon bovenin NoordHolland...waar gaat dit plaatsvinden en ben ik evt. (nog) welkom?
Gien

23 Jan 2017 om 14:52
Oh en ik ben 51, jullie zijn zeker allemaal n stuk jonger?
Gien

23 Jan 2017 om 14:52
Oh en ik ben 51, jullie zijn zeker allemaal n stuk jonger?
Walter_de_Zanger

23 Jan 2017 om 16:09
Dankje dat ik met 46 nog jong ben
Jonkvrouw_Swaan

23 Jan 2017 om 16:18
F1 woont in Almere.
Jonkvrouw_Swaan

23 Jan 2017 om 18:39
Wij hebben uitsluitsel. Wij kunnen niet... :(
Hopelijk een volgende keer.
F1

23 Jan 2017 om 19:53
Gien, je bent meer dan welkom.
Jammer dat jullie niet kunnen komen Walter, Jonkvrouw en Vuurduivel.
Gien

23 Jan 2017 om 22:40
Vanaf hoe laat?
dierik
24 Jan 2017 om 13:47
Ik ben 45 Gien, dus zoveel scheelt dat niet ;-)
F1

24 Jan 2017 om 13:55
We beginnen meestal rond een uurtje of 2/3 en dan gaan we tot s avonds/ s nachts door. Later aankomen is nooit een probleem.
Gien

24 Jan 2017 om 22:35
Ben erg benieuwd! Ik wil graag komen. Ik hoef zeker geen spellen mee te nemen? Ik geef even mijn emailadres om het adres door te mailen. Langedijk@mail.com. Zal ik zelf ook nog wat te eten/drinken meenemen of is dat niet gebruikelijk?
Piet
24 Jan 2017 om 22:45
tis inmiddels zo lang geleden dat er een meet was, dat ik de term "gebruikelijk" haast niet meer zou durven gebruiken.
F1

25 Jan 2017 om 13:30
Hehe ik zet hier als het bijna zover is een lijst neer van wat ik aan spellen heb. Ik ben altijd geïnteresseerd in nieuwe spellen. Dus je mag zeker iets meenemen. Wat betreft eten en drinken hoef je niets mee te nemen. Stel dat je bekend staat om je fabuleuze gevulde eieren of je perfecte zalm wraps, mag het natuurlijk altijd. Ik ga niet de keukenprinses uithangen namelijk, maar zorg gewoon voor wat bier/wijn/fris, koek, zoutjes, kaas/worst. Als je in dat rijtje dus nog echt iets mist mag je het meenemen. Adres etc. verstuur ik tzt via de berichten server hier op de site of in jouw geval per mail.
Voor degene die al eerder bij mij thuis geweest zijn, ik ben verhuisd (binnen Almere). Dus je moet elders naartoe ;-)
Vogeltje

25 Jan 2017 om 18:56
Kunnen we niet meer van het uitzicht genieten dan?
F1

25 Jan 2017 om 22:34
Nee helaas:-(
Gien

25 Jan 2017 om 23:18
Ik ben helaas ook geen keukenprinces...ik bak wel lekkere pannenkoeken maar dat is niet zo handig op een spellendag, haha! Ik bekijk de lijst tegen die tijd en bepaal en/of bespreek dan nog even of ik iets meeneem wat er niet opstaat.
Elenitza

26 Jan 2017 om 12:44
[quote:F1]
Nee helaas:-(
[/quote]
Jammer ;)
Hoor tzt wel waar we je nu kunnen vinden.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]