Forum > Spellen > Andere spellen > kaartsets kolonisten van catan  
Mij1982
09 Aug 2015 om 12.49
Hallo,

Na lang zoeken ben ik op dit forum terecht gekomen.

Ik heb jaren geleden veel onofficiele kaartsets gedownload van het kaartspel van kolonisten van catan. Ik speel het spel nog vrijwel wekelijks met een goede vriend.
Nu zijn enkele kaarten zo vaak gebruikt dat ze nodig aan vervanging toe zijn.

Het probleem is dat ik nergens de onofficiele kaartsets meer kan vinden en downloaden. Er is nog wel een site van axecrazy, maar de linkjes werken helaas niet meer. Op een oud forum kwam ik erachter dat men is verhuisd naar dit forum. Ik heb axecrazy ook geprobeerd te mailen, maar zijn mailadres is niet meer actief.

Wie weet hoe ik nog aan onofficiele kaartsets van Catan kan komen of hoe ik evt nog in contact kan komen met Axecrazy??

Heel veel dank voor je hulp in ieder geval!!

Groeten Mij


Thijs M

09 Aug 2015 om 12:57
Ik zou zeggen: doe eens gek en stuur Axe een berichtje :p

Hij zit immers ook op deze site ;)

Maar grote kans dat hij het zo ook wel leest. Als hij niet druk is met vakantie vieren.
Thijs M

09 Aug 2015 om 12:57
Ik zou zeggen: doe eens gek en stuur Axe een berichtje :p

Hij zit immers ook op deze site ;)

Maar grote kans dat hij het zo ook wel leest. Als hij niet druk is met vakantie vieren.
Mij1982
09 Aug 2015 om 13:10
Verhip, ik zie het! Gaaf!
Ik heb 'm een berichtje gestuurd, dus even afwachten..

Mocht iemand anders meer weten, hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Thanks!!
F1

09 Aug 2015 om 16:30
https://drive.google.com/folderview?id=0B05WOUHtWPF8TG1tVEtUdzVKczA&usp=drive_web&urp=http://www.axecrazy.nl/forum/index.php?topic%3D837.3&ddrp=1&pli=1#

Deze link al geprobeerd? Die doet het prima.
Als het goed is doet/deed Tecumseh hier ook nog iets mee qua hosting?
Tecumseh
09 Aug 2015 om 23:14
Ik heb in een veer verleden inderdaad voor een heel aantal bestanden ftp toegang geboden aangezien voor de site voor de data hoeveelheid betaald moest worden. Ik vrees alleen dat de (thuis) server waar dit op stond ondertussen de geest gegeven heeft.

Ik moet zeggen dat het geen verkeerd idee is om het archief aan uitbreidingen wat door de jaren heen ontstaan is weer bij elkaar te zoeken en ervoor te zorgen dat het niet verloren gaat.
F1

10 Aug 2015 om 07:13
Ze staan dus op google drive
Mij1982 (gast) 10 Aug 2015 om 10:22
Heel erg bedankt voor de link via google drive! Ik ga ze allemaal maar downloaden en goed bewaren :)
Mooi dat alle sets toch nog te vinden en te downloaden zijn.

Ik verwacht het niet.., maar worden er ook nog nieuwe sets ontwikkeld?

Rob (gast) 16 Aug 2015 om 20:45
Na jaren met de officiele uitbreidingen te hebben gespeeld was ik ook opzoek naar wat onofficiele uitbreidingen voor catan en kwam hier terecht. Welke vinden jullie de moeite waard om te proberen?