Forum > Spellen > Andere spellen > kaartsets kolonisten van catan |   | ![]() |
Thijs M![]() ![]() |
09 Aug 2015 om 12:57
![]() |
Ik zou zeggen: doe eens gek en stuur Axe een berichtje :p Hij zit immers ook op deze site ;) Maar grote kans dat hij het zo ook wel leest. Als hij niet druk is met vakantie vieren. | |
Thijs M![]() ![]() |
09 Aug 2015 om 12:57
![]() |
Ik zou zeggen: doe eens gek en stuur Axe een berichtje :p Hij zit immers ook op deze site ;) Maar grote kans dat hij het zo ook wel leest. Als hij niet druk is met vakantie vieren. | |
Mij1982![]() |
09 Aug 2015 om 13:10
![]() |
Verhip, ik zie het! Gaaf! Ik heb 'm een berichtje gestuurd, dus even afwachten.. Mocht iemand anders meer weten, hoor ik dat natuurlijk ook graag. Thanks!! | |
![]() ![]() ![]() |
09 Aug 2015 om 16:30
![]() |
https://drive.google.com/folderview?id=0B05WOUHtWPF8TG1tVEtUdzVKczA&usp=drive_web&urp=http://www.axecrazy.nl/forum/index.php?topic%3D837.3&ddrp=1&pli=1# Deze link al geprobeerd? Die doet het prima. Als het goed is doet/deed Tecumseh hier ook nog iets mee qua hosting? | |
![]() ![]() |
09 Aug 2015 om 23:14
![]() |
Ik heb in een veer verleden inderdaad voor een heel aantal bestanden ftp toegang geboden aangezien voor de site voor de data hoeveelheid betaald moest worden. Ik vrees alleen dat de (thuis) server waar dit op stond ondertussen de geest gegeven heeft. Ik moet zeggen dat het geen verkeerd idee is om het archief aan uitbreidingen wat door de jaren heen ontstaan is weer bij elkaar te zoeken en ervoor te zorgen dat het niet verloren gaat. | |
![]() ![]() ![]() |
10 Aug 2015 om 07:13
![]() |
Ze staan dus op google drive | |
Mij1982 (gast) | 10 Aug 2015 om 10:22
![]() |
Heel erg bedankt voor de link via google drive! Ik ga ze allemaal maar downloaden en goed bewaren :) Mooi dat alle sets toch nog te vinden en te downloaden zijn. Ik verwacht het niet.., maar worden er ook nog nieuwe sets ontwikkeld? | |
Rob (gast) | 16 Aug 2015 om 20:45
![]() |
Na jaren met de officiele uitbreidingen te hebben gespeeld was ik ook opzoek naar wat onofficiele uitbreidingen voor catan en kwam hier terecht. Welke vinden jullie de moeite waard om te proberen? | |
![]() |
Online stats |
Nieuwste lid: billicelverce Aantal leden: 1936 - Leden Aantal online: 2 - Details Aantal spellen bezig: 3 Open spellen: ![]() |
Forum |
Spellen Feuerteufel error ![]() |
De site Nieuwe php versie push ![]() |
De site Nieuw account registreren ![]() |
Gemeenschap Waar is iedereen? ![]() |
Spellen Dirk weet het niet ![]() |
Nieuws |
Daxu
Nieuw spel online! |