Forum > Spellen > stenen tijdperk display issue  
Piet
31 Oct 2014 om 13.41
een klein dingetje bij de weergave van de beschavingskaarten. Op de omgedraaide stapel staat een getalletje. Echter dit getalletje blijft ook zichtbaar als je je beschavingskaarten die je al hebt, uitklapt en het er zoveel zijn dat het over de stapel uitspreid.


Vogeltje

31 Oct 2014 om 17:48
Moet je er ook niet zoveel kopen Piet ;)
Piet
31 Oct 2014 om 18:15
wat eigenlijk nog gekker is, is het volgende:
in spel 176 heb ik nu 9 kaarten. Daar valt de 9e dus over de trekstapel heen en is het getalletje zichtbaar door de 9e kaart heen.
In een ander spel (166) heb ik nog veel meer kaarten, namelijk 12. Hier zijn ze echter in 2 rijen verdeeld. Een rij van 8 en 1 van 4. De achtste kaart valt netjes binnen het bord en heb ik dus geen probleem mee.
Tsja

02 Nov 2014 om 12:35
Het getalletje zou er nu onder moeten staan :)
Piet
02 Nov 2014 om 15:33
yups! thanks :)
El_Capitan
01 Dec 2014 om 19:13
Ik heb nog iets. Misschien iets minder klein om aan te passen, maar wel klein qua wens (oftewel, als dit niet kan dan niet).
Is het ook mogelijk om als je de kaarten die je al gepakt hebt bekijkt, dat schermpje boven de 4 openliggende kaarten te krijgen? Want ik ben namelijk erg slecht in iets 2 seconden onthouden (goudvis-syndroom) en wil dus graag in 1 oogopslag zien welke onderste symbolen ik al wel heb en welke ik nog graag er bij wil om een mooie set compleet te maken.
Elenitza

01 Dec 2014 om 20:58
Je kunt het ook zien als een goede geheugenoefening ;)