Forum > Spellen > we zitten vast - Babel  
Hans
10 Feb 2014 om 23.00
in spel 841 babel..

korenwolf wil dat graag leren. Heeft nu alle kaarten bij de start opgebruikt aan reizen en moet toch een tempel bouwen wat niet kan... hoe lossen we dit op?


Tsja

10 Feb 2014 om 23:13
Oeps :)
De makkelijkste manier is een nieuwe te starten en een wat nuttigere eerste beurt te doen ;) Dan draai ik dit spel gewoon de nek om.
Korenwolf
11 Feb 2014 om 07:10
Tsja...

Dacht wat kan er nou mis gaan als ik gewoon op van alles klik 0 :-P

Heb tot dusver bij elk nieuw spel dat ik probeerde wel wat verkeerd aangeklikt zonder de regels goed te lezen, nog nooit iets echt mis gegaan :-)

Nog bug testers nodig voor toekomstige projecten?

grrroeten

Jan
Elenitza

11 Feb 2014 om 07:13
We gaan dit ook wel oplossen. Alleen hebben daar niet nu tijd voor.
Dus dan is nieuw potje even het snelste ;).

En blijkbaar ben je de eerste die zo de eerste beurt doet en komen we er daarom nu pas achter dat die bug erin zit.
Tsja

11 Feb 2014 om 10:20
Ik wist dit eigenlijk allang... maar geef maar een manier om dit te voorkomen. Als iemand nog maar 1 kaart heeft in de 1e beurt en nog geen tempel gebouwd heeft niet meer laten reizen ofzo? In dat geval heeft iemand toch al zijn 1e beurt verkloot en kan er beter een nieuwe pot gestart worden.
Elenitza

11 Feb 2014 om 11:01
[quote:Tsja]
Ik wist dit eigenlijk allang... maar geef maar een manier om dit te voorkomen. Als iemand nog maar 1 kaart heeft in de 1e beurt en nog geen tempel gebouwd heeft niet meer laten reizen ofzo?[/quote]
Zoiets ja.
Beter beurt moeten verkloten, dan dat het vasthangt. Dan ist spel verkloot .
Korenwolf
11 Feb 2014 om 18:22
Gelukkig lijkt het een zeldzaamheid dat iemand zo onbenullig en onbezonnen begint als ik, sinds 2009 of zo nog nooit gebeurd? :-$
Vuurduivel

12 Feb 2014 om 17:31
Het was gewoon pech hebben Korenwolf. Voor hetzelfde geld had ik dat gedaan.
Korenwolf
15 Feb 2014 om 10:27
haha ach ja, ben speciaal nog ff geen nieuwe begonnen en heb babel ook nog ff in de wacht staan...

Heb net mogelijk nog een bugje gehad inhet puerto rico kaartspel ook, moet / kun je zoiets ergens melden?
Elenitza

15 Feb 2014 om 10:49
Dat kun je melden in het forumdeel van Puerto rico. Gewoon een eigen draadje daar maken.
Korenwolf
22 Feb 2014 om 07:54
Een hele goede morgen :)

Zouden jullie spelletje 841 babel kunnen verwijderen? Mijn dank is groot :)

Verder vroeg ik me af wat je kunt doen met spellen die je hebt open staan waarvan de medespeler al langere tijd niet heeft gespeeld.
Zo heb ik een spel Jambo staan, geopend door JeroenMuijs, toepasselijk genaamd wie doet er mee, maar volgens zijn info is hij voor het laatst op de site geweest op 30 januari.

Ik heb zijn aanmelding als nieuw lid volgens mij nog een keer bij de online stats zien staan, en volgens mij is hij al langer niet geweest dan dat hij lid is geweest, dus van dat spel zal wel niks meer komen...

Groetjes
Elenitza

22 Feb 2014 om 10:08
Open spellen worden automatisch verwijderd na een week.
Spellen die gestart zijn worden na 30 dagen verwijderd. Dus je babel spel is over uiterlijk 30 dagen weg ;)

Ik zal Jeroen een mailtje sturen.