Forum > Spellen > weergave op ipad - jambo
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Hans
01 Dec 2012 om 15.09
Jambo is het enige spel wat niet eenvoudig te spelen is op iphone of ipad.

De kaarten zijn vaak niet allemaal zichtbaar, er zijn er 5 in beeld en een 6e valt weg en is dus niet te zien of te spelen. De pijl is ook niet zichtbaar.

Is daar eenvoudig iets aan te doen?


rober

24 May 2013 om 12:08
Toen ik er idd maar 5 zag ipv 6, was de meest rechtste kaart verdwenen.
maar vanaf 7 is er op de pc ook te weinig ruimte en verschijnen de pijltjes.
dat gebeurt bij mij op de ipad dus wel gewoon.
AxeCrazy

24 May 2013 om 15:17
geen cache probleem, zie 5 kaartjes het 6de niet.
pas bij het 7de kaartje komen de pijltjes.
Ligt volgens mij ook aan de zoomfactor van je browser.
Tsja

24 May 2013 om 15:31
Zoomfactor? Ik heb de spellen natuurlijk op CTRL 0 gemaakt... als door zoom iets verdwijnt dan lijkt mij dat een bug in een browser
AxeCrazy

25 May 2013 om 00:47
true.
Alleen ctrl 0 is wat klein als je al 45 bent ;)
Elenitza

25 May 2013 om 10:01
Dan wordt het tijd voor een leesbrilletje ;)

Op welke zoomfactor speel jij dan?
Zou je dan uit willen proberen of het wel werkt op zoomfactor 0?
Jonkvrouw_Swaan

05 Jul 2013 om 22:07
[quote:AxeCrazy]
dat probleem met die pijltjes heb ik op een gewone pc ook wel ooit.
Zowel firefox als chrome.[/quote]

Wij hebben alleen firefox, maar ik had het net ook.
Toen ik via Arnolds naam ingelogd was op de computer zag ik bij een jambo spel 5 kaarten, en na 1 kaart trekken zag ik er nogsteeds 5. Meest rechter kaart was verdwenen. Spel afgesloten, vervolgens onder mijn eigen naam op de computer ingelogd, spel weer geopend, en ik zie wel 6 kaarten.
Het verschil tussen het spel openen aan Arnolds kant of aan mijn kant is de grootte van het 'scherm'. Aan Arnolds kant zijn alle spellen van feuer groter dan aan mijn kant. Grotere kaarten etc. Zal daar dus denk ik wel aan liggen.
Elenitza

06 Jul 2013 om 01:15
Lijkt dan toch te liggen aan dat op een tablet het scherm vaak in een andere grootte weergegeven wordt dan op de pc. Je zoomt vaak zelf ook in denk ik om de kaarten te kunnen zien. Denk dat het bij het zoomen fout gaat?

Als het helemaal uitgezoomd is, gaat het dan wel goed? Verandert er iets aan de hoeveelheid kaarten zij in en uitzoomen?

Ik vrees dat dit iets is (hoe vervelend en irritant het ook is) waar bij niets aan kunnen doen :(
Roelvanm
08 Jul 2013 om 23:31
Het is geen probleem van het inzoomen. Ik speel vrijwel nooit met zoom en ik heb dit probleem ook.
Elenitza

09 Jul 2013 om 00:36
Jammer... ;).
Dan is de oorzaak nog niet gevonden.

Helaas blijft denk ik wel overeind dat ik gok dat wij er niets aan kunnen doen.
Als het maar af en toe is ligt het meestal niet aan hoe het gemaakt is (dat werkt of wel, of niet).
Hoewel je dat bij browsers ook zou verwachten...
Tsja

09 Jul 2013 om 09:44
Ik kan het gewoon op geen enkele manier, in geen enkele browser, reproduceren :(
Tsja

09 Jul 2013 om 12:16
Ik heb wel een scroll-probleem gevonden bij de handkaarten, die in bepaalde gevallen niet meer werkte (de knoppen deden niks) in een nieuwere browser (ik geloof alleen IE10, en dan ook alleen in een speciaal geval). Dat is opgelost...
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]