Forum > Toernooien > Afgelopen > Ja feb 2011 Toernooischema  
Elenitza

06 Feb 2011 om 20.48
Toernooipagina


[b]Poule 1:[/b]
1. Vogeltje
2. Piet
3. Rober
4. Fidelity

[b]Poule 2:[/b]
1. Kristelll
2. AxeCrazy
3. F1
4. Etwie

[b]Poule 3:[/b]
1. Jonkvrouw Swaan
2. Groenteboer
3. Hans
4. Kevin

[b]Poule 4:[/b]
1. Pozman
2. Dolkonijn
3. Elenitza
4. Teigetje

De speler die in de toernooipagina als eerste genoemd is, maakt de pot aan. De andere speler springt daarbij. (dit om dubbele potten te voorkomen).
Het is een turnbased toernooi, realtime spelen mag als beiden spelers dat willen.

[b]puntentelling:[/b]
2 punten voor winst
1 punt bij gelijkspel (zal denk niet voorkomen, maar toch)
0 punten bij verlies.

[b]Deadline:[/b]
Als einddatum van de poulefase stellen wij 11 maart. Bij 1 zet per dag (per speler) zou dat prima haalbaar moeten zijn.

[b]KO fase[/b]
De KO-fase zal hierna starten. Per poule gaan de 2 besten door. Daarbij wordt gekeken naar de punten, en daarna naar onderling resultaat.

[b][u]Misklikken of bugs[/u][/b]
- Foutkliks worden [b]niet[/b] hersteld in de database.
- Bugs of andere fouten in het programma; stoppen met spelen en direct aangeven bij mij of Tsja zodat wij het kunnen herstellen.
[b]


etwie
06 Feb 2011 om 21:31
Euh sorry Elenitza, mijn blondheid speelt op.
Ik snap het dus maw niet helemaal. Behalve dat Kristelll (in mijn geval) het spel moet starten? Maar is dat tegen elk van ons? En hoe moet het dan met de andere partijen, want wij moeten, dacht ik toch, alle vier elk één keer tegen elkaar hebben gespeeld?
moet nr twee dan nr drie en nr vier uitnodigen?
en nr drie nr vier? (dus in mijn geval, moet ik lekker niemand uitnodigen maar wordt ik door alledrie de andere spelers uitgenodigd?)

En hoe werkt dat dan, houden we dan elk onze score bij en melden we dat dan aan jou of in het forum, of...?????

sorry als eerste keer tournooispeler is het me nog een beetje koffiedik kijken he. Volgende keer zal ik het wel meteen doorhebben dan!
Elenitza

06 Feb 2011 om 21:37
Maakt niet uit hoor Etwie ;).

Als ik de toernooipagina af heb, zie je daar precies staan tegen wie je speelt en wie dan als eerste genoemd is. Alleen is dat wel wat werk en ben ik niet zo snel .

En straks open ik 4 draadjes waarin de uitslagen gepost kunnen worden als ze klaar zijn.

Zo een beetje duidelijker?
etwie
06 Feb 2011 om 22:06
oooooooooooo er moest dus NOG een pagina komen, aaaaaaaah, yep, lol nu is het duidelijker! grinnik. (sorry hoor, was niet de bedoeling je op te jutten, vermoed dat je wel weet wat gedaan dit jaar he!)
Elenitza

06 Feb 2011 om 22:44
Maakt niet uit ;).

Toernooipagina is af. Te bereiken via het linkje bovenaan in het eerste bericht. En ook via de toernooien pagina in menubalk.
Hans
07 Feb 2011 om 21:33
ik ben ingedeeld in de poule des doods ;D

met de 2 finalisten van vorig toernooi....
etwie
08 Feb 2011 om 10:30
innige deelneming Hans.
En ach, vorig jaar is vorig jaar... wie weet, wordt jij dit jaar niet de beste, je kan het ook zo zien he, je bent ingedeeld in een 'winnnaars'poule. Kan ook een goed voorteken zijn!
succes!
Piet
09 Feb 2011 om 20:22
[quote:Elenitza]
Maakt niet uit ;).

Toernooipagina is af. Te bereiken via het linkje bovenaan in het eerste bericht. En ook via de toernooien pagina in menubalk.
[/quote]
ik kom er niet hoor via de toernooipagina
groeneveld
09 Feb 2011 om 21:13
bovenin het eerste forum,staat de link

werkt dat niet??
Tsja

09 Feb 2011 om 23:35
[quoteiet]
[quote:Elenitza]
Maakt niet uit ;).

Toernooipagina is af. Te bereiken via het linkje bovenaan in het eerste bericht. En ook via de toernooien pagina in menubalk.
[/quote]
ik kom er niet hoor via de toernooipagina
[/quote]
Dank voor het wijzen op mijn nalatigheid ;)
Hans
10 Mar 2011 om 21:18
wanneer start de ko fase?
Elenitza

10 Mar 2011 om 21:32
Maandag denk ik.