Forum > De site > Nieuw account registreren  
Vierkant (gast) 23 Jan 2023 om 15.15
Hallo!

Ik was 15-16 toen ik vaak spellen speelde op deze website. Nu ben ik 27, heb ik terug tijd en zin en probeer ik een nieuw account te maken met naam "Vierkant" of "EenVierkant". Maar dit lijkt niet te lukken. Ik heb ook geen toegang meer tot het e-mailadres van toen dus wachtwoord herstellen lukt ook niet meer. :(
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!


Jonkvrouw_Swaan

23 Jan 2023 om 16:38
Hoi,

Als ik de "ledenlijst" bekijk, zie ik niemand met de naam "Vierkant" of "EenVierkant". Dus je zult waarschijnlijk toch een andere naam gehad hebben toen. Ik ben al zo'n 12 jaar lid van deze site, maar die namen zeggen mij eerlijk gezegd niets...

Als ik uitlog, zie ik geen "registratieknop" oid. Alleen 'gebruikersnaam', 'wachtwoord' en de link 'wachtwoord vergeten'. Wellicht kun je een account aanmaken door gewoon een (nieuw) gebruikersnaam + wachtwoord in te vullen? Probeer dat eens?

Als het is gelukt, vergeet dan niet in je profiel aan te geven welke spellen je allemaal speelt/ mogelijk wilt spelen, want dan zie je het als er een spel openstaat voor deelname.
Als het niet is gelukt, laat het dan even weten. Dan probeer ik contact op te nemen met de beheerder.

Nog wel een kleine "waarschuwing": de site is niet zo heel actief meer, er zijn helaas nog maar een paar regelmatige spelers. (Waaronder ondergetekende :) )
Jonkvrouw_Swaan

16 Feb 2023 om 16:53
Ik heb een berichtje gestuurd naar de beheerder/ eigenaar. In een chat bij een spel kreeg ik namelijk ook te horen dat registreren niet lukt.
Tsja

16 Feb 2023 om 16:59
En die heb ik dus net gehad

Het registreren van nieuwe gebruikers staat (al een tijdje) uit. Bij het proces wordt een mailtje verstuurd voor het bevestigen van het account. Helaas had een bot het registratieformulier gevonden en op een dag zo'n 2000 nieuwe accounts (=2000 emails) aangemaakt. Dat vond mijn webhost niet zo leuk en sloot de hele website.

Alleen onder vertoon van het wijzigen van het formulier kon de site weer live. Dus toen heb ik het registreren maar uit gezet om zo snel mogelijk weer live te kunnen :(

Ik ga kijken voor een oplossing. Waarschijnlijk is de makkelijkste manier dat ik een gebruiker aanmaak met een bepaald emailadres. Dan kan je het account activeren via de wachtwoord vergeten functie.
Jonkvrouw_Swaan

16 Feb 2023 om 17:02
:)
Jonkvrouw_Swaan

16 Feb 2023 om 17:08
Of zo'n hokje dat je aan moet vinken met "ik ben geen bot" ofzo, of "welk dier zie je hier" oid? Of is dat ingewikkeld te maken/ implementeren?
Tsja

16 Feb 2023 om 17:09
Er stond al een (re)Captcha op. Dat was kennelijk niet genoeg.
Tsja

16 Feb 2023 om 17:16
Nu ik er over nadenk, volgens mij heb ik ooit de pagina teruggezet maar de link nooit teruggeplaatst.

hierzo

De pagina geeft aan rechts-onder "Protected by reCaptcha". Voor wat het waard is.
gidorah
23 Feb 2023 om 19:57
Sorry, ik ben een beetje dicht. Is dit probleem opgelost? Ik heb een aantal vrienden op BGG die zich willen registreren om hier te spelen, maar dat niet kunnen. (Ik spreek ook geen Nederlands dus excuseer de google translate...)
Jonkvrouw_Swaan

23 Feb 2023 om 21:17
The post from Tsja above your post contains a link to the register-page.
But when your friends now come to this site, they see a register-button above. So your friends can register now!
gidorah
24 Feb 2023 om 18:48
Heyo! That's great news! Bedankt!
Vierkant

30 Apr 2023 om 18:50
Het is gelukt! Ik ben blij :)
Vierkant

30 Apr 2023 om 18:58
Bedankt Tsja! Ik heb veel goeie herinneringen aan deze gezellige site
Jonkvrouw_Swaan

30 Apr 2023 om 20:43
Welkom terug 🙂
gidorah
18 Jul 2023 om 03:47
Sommige van mijn vrienden probeerden zich net te registreren, maar ik denk dat ze hetzelfde probleem hadden als voorheen. Is er een eenvoudige oplossing?
Jonkvrouw_Swaan

29 Aug 2023 om 17:20
Zo te zien is het botjes gelukt om de beveiliging bij het account-aanmaken te omzeilen.....