Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven III > Dag 3  
Elenitza

21 Jun 2015 om 01.12
Dag 3:

Na de bewogen avond van gisteren met 2 dode weerwolven en de overleden Jager hadden jullie niet zo heel goed geslapen. De burgers onder jullie hadden de deuren zo goed en zo kwaad als het ging proberen te barricaderen zodat de wolven hopelijk niet binnen zouden komen. Een aantal van jullie konden de slaap niet vatten en lagen vooral te luisteren of ze geschreeuw of gerammel aan hun deur hoorden. Her en der hoorden jullie wel wat, maar jullie konden niet goed zeggen waar dat was.

Toen jullie ’s ochtends wakker werden misten jullie Thijs M aan het ontbijt. Op jullie gemakje aten jullie verder en gingen daarna rustig aan eens kijken. Bij zijn huisje aangekomen zagen jullie geen bloedsporen, geen donkere haren. Maar een slot dat netjes opengepeuterd leek. Dus voorzichtig trokken jullie de deur open. Daar zagen jullie Thijs M liggen. Hij was groter en behaarder dan hij was, maar hij had geen donkere beharing, maar witte.
En wat verder opviel, en wat jullie ook roken, hij had groene stinkende bulten over zijn hele lichaam.

Thijs M de [b]Weerwolf in Schaapskleren[/b], was vergiftigd.

Tevreden gingen jullie repeteren voor de voorstelling van vanavond. Het werd wel steeds lastiger om een goede voorstelling in elkaar te zetten, aangezien jullie elke dag toch minder mensen hadden om de voorstelling mee te doen. Vooralsnog lukte jullie het nog, maar hoe zou het gaan als dit nog een paar dagen verder ging.

Jullie besloten eerst de voorstelling te geven vanavond, en daarna het volgende slachtoffer te kiezen.



Deelnemers:
1. 4everlast
2. AxeCrazy
3. Irmas77
4. Rikje
5. Tecumseh
6. Tsja
7. Vera Onverwagt
8. Vuurduivel


Tsja

21 Jun 2015 om 01:14

[b]Irma77[/b] is the next!
AxeCrazy

21 Jun 2015 om 01:15
ik vol Tsja, [b]Irma77[/b]
Vuurduivel

21 Jun 2015 om 08:27
Zullen we dan maar met z'n allen op [b] Irma77 [/B] stemmen?
Rikje
21 Jun 2015 om 09:45
Ik heb vannacht axe gered dus t koppel is te vertrouwen denk ik :)
Ik stem ook op [b]irma77[/b]
Tecumseh
21 Jun 2015 om 12:33
[b]Irmas77[/b] dus
4everlast

21 Jun 2015 om 17:28
snelle dag, en spel :-) [b]Irmas77[\b]
Vera Onverwagt
21 Jun 2015 om 17:43
Zal ik dan ook maar daarin meegaan.. [b]Irmas77[/b]
AxeCrazy

21 Jun 2015 om 19:54
Dankje Rikje
:)
dacht al iets te voelen
Vuurduivel

21 Jun 2015 om 19:57
De burgers winnen dus blijkbaar. Tenzij er een vijfde wolf is.
Irmas77
23 Jun 2015 om 12:15
[b]vuurduivel[/b] omdat hij op Jonkvrouw Swaan stemde.
Elenitza

23 Jun 2015 om 12:30
Avond 3:

Na de voorstelling kwamen jullie bij elkaar om te kiezen wie vanavond het slachtoffer werd. De voorstelling was iets uitgelopen, omdat door een hoosbui die overkwam jullie de show even stilgelegd hadden. De muziek was niet meer te horen, de grapjes van de clown waren niet meer te verstaan, en de dieren werden onrustig.
Dus wat later dan gepland was het weer rustig en konden jullie even zitten. Omdat het al best laat was deden jullie er niet lang over om een slachtoffer te kiezen. Irmas77 zou het worden en eigenlijk was iedereen het daarmee wel eens.
Irmas77 was altijd bezig met de olifanten, maar die leken wat ziekjes geworden, dus de kans was toch niet zo groot dat die morgen op zouden kunnen treden.

Net zoals gisteren besloten jullie dat ophangen wel de handigste manier was. Dus er werd een mooie boom uitgezocht met een grote stevige tak. En stoel werd eronder gezet en er werd een touw gezocht, waar een strop in gemaakt werd.
Irmas77 baalde een beetje dat ze niet net als Jonkvrouw Swaan een wapen had, ze had liever niet opgehangen willen worden, het leek haar zo’n pijnlijke, maar vooral ook angstige dood. Maar er zat niet anders op, en ze had ook geen keus. Ze werd goed in de gaten gehouden of ze niet stiekem ergens een wapen kon pakken of er vandoor kon gaan.

Het duurde niet lang voor de strop klaar was en Irmas77 op het stoeltje kon gaan staan. Met een soepele haal werd de stoel onder haar uitgeschopt en overleed Irmas77. Zoals gehoopt veranderde Irmas77 net zoals een aantal eerder al veranderd waren. Irmas77 was een [b]Weerwolf[/b].

Weer eentje minder dachten jullie. Zouden er nog meer zijn? En hoeveel dan? Wantrouwig keken jullie elkaar aan en besloten snel naar bed te gaan. Als er morgen geen doden zouden zijn, dan zouden jullie misschien iets geruster zijn.
Vuurduivel

23 Jun 2015 om 12:43
Ik ben bang dat we vanavond het koppel kwijtraken.