Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven III > Dag 2
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ]
 
Elenitza

14 Jun 2015 om 16.48
Dag 2:

Jullie waren vroeg opgestaan, want jullie moesten nog de tent afbreken en de laatste dingen opruimen, om vervolgens 100 km te rijden en daarna weer alles op te zetten. En vanavond moest alles klaar staan voor weer een voorstelling.
Alleen Piet was er nog niet. Nou was hij nooit de snelste om op te staan, dus erge zorgen maakte jullie je niet. Hij kwam wel vaker wat later aanzetten en keek dan iets verbaast dat vrijwel alles als ingepakt was.
Maar nu was alles ingepakt en zagen jullie nog steeds geen spoor van Piet. Jullie begonnen je nu toch wel wat zorgen te maken, dus liepen jullie naar zijn camper. Zijn camper stond achteraan, en de mensen die bij hem in de buurt stonden hadden ofwel niet goed opgelet, of hadden met reden hun mond gehouden. Want de deur was nog wel dicht, maar er zaten ineens wel deuken en krassen in. De deur was met geweld open gerukt geweest en daarna weer een soort van dicht gedaan.

Voorzichtig probeerden jullie de deur open te doen, maar die viel gelijk uit de scharnieren op de grond. Binnen zagen jullie eerst een hoop donkere stugge haren, zoals Dirk ook had gehad. Piet konden jullie niet zien zo snel, maar toen jullie beter keken zagen jullie een bloedspoortje dat naar het einde van het terrein liep en bij de ingang van het riool stopte. De wolven hadden blijkbaar geen zin om nog een graf te moeten graven op vertrekdag en hadden Piet gedumpt.

Jullie besloten om zijn camper maar achter te laten en te vertrekken. Wel beloofden jullie Piet dat jullie op de nieuwe plek een mooie steen of houten plaat voor hem zouden maken, en dat jullie die op de volgende sta plek een mooie plek zouden geven op het terrein of in een bos in de buurt. Zodat er toch een soort van grafje voor hem was.
In de camper vonden jullie verder weinig bijzonders, dus Piet bleek een gewone [b]Burger[/b].

Onderweg hadden jullie genoeg tijd om na te denken wie er ook alweer naast Piet had gestaan met zijn/haar camper. Dus wie had al dan niet bewust niet goed opgelet.


Deelnemers:
1. 4everlast
2. AxeCrazy
3. F1
4. Irmas77
5. Jonkvrouw Swaan
6. Kersje
7. Rikje
8. Tecumseh
9. Thijs
10. Tsja
11. Vera Onverwagt
12. Vuurduivel


Tsja

14 Jun 2015 om 16:50
Ik stel voor dat we [b]F1[/b] omleggen. Hij stond gewoon een beetje te lachen bij dat lijk van Piet :(
Kersje
14 Jun 2015 om 17:05
[b]Rikje[/b] stond dacht ik naar Piet. Zou hij echt zo diep in slaap geweest zijn en helemaal niks hebben gehoord of deed hij alsof?
Vuurduivel

14 Jun 2015 om 18:59
Naar mijn idee had [b] Jonkvrouw_Swaan [/b] bij het ontbijt niet zoveel honger.
Jonkvrouw_Swaan

14 Jun 2015 om 20:52
Nou [b]Vuurduivel[/b], jou vertrouw ik ook niet zo erg.
Thijs M

14 Jun 2015 om 21:46
[quote:Jonkvrouw_Swaan]
Natuurlijk kun je een oproep doen om mij te gaan lynchen. Doe maar. Dat levert dan alleen wel 2 doden op.
[/quote]

Jonkvrouw Swaan dreigt volgens mij als jager iemand mee te nemen in het graf. Of ze is geliefde, maar ik denk toch dat ze claimt jager te zijn. Het was helemaal nog niet nodig om die bekentenis te doen, want zij stond helemaal niet op het punt om gelyncht te worden. Maar ja, als burger twee mensen laten lynchen was ook bepaald niet nodig.

Ik laat me niet intimideren door een eventueel geweer. Ik twijfel te veel of dat waar is en [b]Jonkvrouw Swaan[/b] mag van mij gelyncht worden. En dan ben ik benieuwd wie het voor haar op gaat nemen.
4everlast

14 Jun 2015 om 22:45
als burger zet je geen 2 personen op 3/3, [b]AxeCrazy[/b], je verontwaardiging erna kwam me te laat!
AxeCrazy

14 Jun 2015 om 23:41
Restpectloos [b]F1[/b].
Piet post mortum uitlachen.
Irmas77
15 Jun 2015 om 07:55
Ik verdenk [b]Tecumseh[/b] omdat ik hem voor de voorstelling bij de Camper van piet zag rondhangen toen ik me ging omkleden voor de voorstelling.
Rikje
15 Jun 2015 om 16:46
Het stemgedrag van [b]Jonkvrouw Swaan[/b] gisteren vind ik persoonlijk ontzettend weerwolverig
Jonkvrouw_Swaan

15 Jun 2015 om 17:09
Ach, jullie vinden mij altijd weerwolfachtig, dus dat zegt niets.
Maarre.... Thijs zit met zijn vermoedens over mij wel juist.
Tecumseh
15 Jun 2015 om 22:09
[b]Axecrazy[/b] wou gisteren maar wat graag de tijgers op de slachtoffers afsturen.
F1

15 Jun 2015 om 22:21
Tja het is makkelijk om Jonkvrouw_Swaan nu de schuld te geven. Zij heeft ervoor gezorgd dat er twee in plaats van 1 persoon dood ging. Echter wordt haar claim hier door niemand weerlegd en ben ik daarom geneigd haar te geloven. Ik denk juist dat [b]Thijs M[/b] hier de wolf is en denkt een lekkere makkelijke prooi aan Jonkvrouw Swaan te hebben, waardoor er opnieuw mogelijk 2 burgers uit het veld worden geruimd.
Thijs M

16 Jun 2015 om 09:56
@ F1: Sjoerd, met zo'n post wordt het natuurlijk wel erg verleidelijk om richting jou te gaan switchen.
Het maakt me in elk geval nieuwsgierig waarom je niet op Swaan stemt, terwijl je zelf direct achter haar staat met twee stemmen.

Swaan heeft de onbegrijpelijke keuze gemaakt door niet één maar twee mensen te laten sterven. Met het argument dat ze één van die twee wilde beschermen, zette ze slechts vijf minuten (!) voor de deadline diegene samen met een andere speler op de dood.

Dat heb je zelf ook gezien. Ik snap dat gewoon niet. Het is niets anders dan A zeggen en B doen. Misschien is Swaan geen wolf en heeft ze (een grote) fout gemaakt. Maar ik vind dat Swaan ons voor deze actie een uitleg verschuldigd is. Die kom ik nog niet tegen. Tot dat moment laat ik mijn stem staan. En hou ik F1 als wolf-optie in mijn achterhoofd.

*al vind ik Tsja ook verdacht stil ;)
Jonkvrouw_Swaan

16 Jun 2015 om 10:49
1. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet wilde dat een nieuwe speler er de eerste dag al uit zou gaan. Dat was voor mij de reden om vlak voor deadline Walter en Cap weer gelijk te zetten (nadat jij Walter weer op kop had gezet), in de hoop dat een andere deelnemer dan in het nadeel van Cap zou kiezen. Jij was op dat moment ook online....
2. Ik heb ook meerdere keren gezegd/ gevraagd of er geen burgemeester moest komen. Juist met de reden dat er dan maar 1 slachtoffer zou zijn i.p.v. nu 2. Daar is door NIEMAND op gereageerd. Mag ik daar jouw reden voor hebben?
Tsja

16 Jun 2015 om 11:09
[quote:Thijs M]
@ F1: Sjoerd, met zo'n post wordt het natuurlijk wel erg verleidelijk om richting jou te gaan switchen.
[/quote]
Inderdaad, dus ik zou het maar gewoon doen ;)

[quote:Thijs M]
En hou ik F1 als wolf-optie in mijn achterhoofd.
[/quote]
Dus.

[quote:Thijs M]
*al vind ik Tsja ook verdacht stil ;)
[/quote]
Bij deze.
Rikje
16 Jun 2015 om 11:31
[quote:Jonkvrouw_Swaan]
1. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet wilde dat een nieuwe speler er de eerste dag al uit zou gaan. Dat was voor mij de reden om vlak voor deadline Walter en Cap weer gelijk te zetten (nadat jij Walter weer op kop had gezet), in de hoop dat een andere deelnemer dan in het nadeel van Cap zou kiezen. Jij was op dat moment ook online....
2. Ik heb ook meerdere keren gezegd/ gevraagd of er geen burgemeester moest komen. Juist met de reden dat er dan maar 1 slachtoffer zou zijn i.p.v. nu 2. Daar is door NIEMAND op gereageerd. Mag ik daar jouw reden voor hebben?
[/quote]

Tja, dan had je ook niet in 1e instantie op hem moeten stemmen. Mensen kiezen uit hun eigen veiligheid, helemaal op de eerste dag waar we weinig weten, op iemand die al op een stem staat, helemaal als je zelf al mogelijk een stem hebt.

Dan 5 minuten voor de deadline switchen waarmee je hem niet redt, maar juist iemand anders veroordeelt vindt ik zelf persoonlijk wel erg twijfelachtig. Het enige wat voor je pleit is dat je Walter, die een burger bleek te zijn, wilde redden.
AxeCrazy

16 Jun 2015 om 12:09
@4everlast
Ik verhoogde enkel de kans dat er een wolf dood zou gaan. Beetje jammer dat beide burger bleken te zijn.
Jonkvrouw_Swaan

16 Jun 2015 om 21:16
@ThijsM: ik wacht nogsteeds op een reactie van je. Een reactie op mijn puntje 2, over de burgemeester. Ik heb je nadat ik dat gepost heb minstens 2x online gezien...

Weet je [b]Thijs[/b], ik verander mijn stem op [s]Vuurduivel[/s] in die van jou. Ik vind jou verdacht.
Jonkvrouw_Swaan

16 Jun 2015 om 21:17
Wanneer is de deadline eigenlijk? Vanavond al?
Elenitza

17 Jun 2015 om 00:57
Mijn dienst liep een beetje uit, dus ik ben nu net thuis.

Deadline is morgenavond (woensdag dus, waarschijnlijk rond 23u).

Tussenstand:
3 stemmen: Jonkvrouw Swaan
2 stemmen: AxeCrazy, F1, Thijs M
1 stem: Rikje, Tecumseh

Nog niet gestemd: Vera Onverwagt
Tsja

17 Jun 2015 om 13:38
We hebben dus nog alle tijd om de stemmen naar F1 om te zetten :)
Jonkvrouw_Swaan

17 Jun 2015 om 13:52
Eens.
Of het stemmen op F1 moeten zijn weet ik niet, maar de stemmen op mij moeten weg. :)

Voor wie niet goed tussen de regels door kan lezen, of voor wie er overheen gelezen heeft etc: Ik ben dus de jager. En ik schroom niet te schieten als ik aangevallen word.
Vera Onverwagt
17 Jun 2015 om 15:06
Oké bij deze stem ik op [b]Thijs M[/b] wie mij meer verdacht overkomt dan F1 Nu nog iemand die zijn stem switcht, ik ben er (in tegenstelling tot sommige anderen) niet op uit om 2 personen de dood in te jagen...
Vera Onverwagt
17 Jun 2015 om 15:09
Ik weet niet zeker of ik Jonkvrouw_Swaan helemaal vertrouw, maar het is het proberen waard...
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ]