Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven II > Dag 2  
Elenitza

04 Mar 2015 om 19.47
Jullie hadden niet heel rustig geslapen, nadat jullie tot de conclusie gekomen waren dat er onder jullie weerwolven waren. Hoeveel waren er, en wie, en waarom? Allemaal vragen waar jullie geen antwoorden op hadden.

Nu het weer licht was besloten jullie allemaal even buiten te kijken waar jullie gisteren gedropt waren. Nu jullie wat beter keken was er, waarschijnlijk binnen 10 minuten lopen, een gondeltje waarmee jullie naar boven en naar beneden konden. Dus als de chauffeur gisteren wat eerder was geweest, hadden jullie gewoon met het gondeltje kunnen gaan. En nog een paar minuten verder wandelen vanaf het gondeltje was een restaurant waar prima geluncht en gedineerd kon worden. Alleen het ontbijt hadden ze daar niet. Maar jullie besloten dat gondeltje maar eens te proberen om beneden in het dorpje te komen en te kijken of daar een supermarkt of bakker te vinden was ofzo. En jawel, een supermarkt. Dus jullie besloten boodschappen te doen voor ontbijt voor een paar dagen en daarna nog wat verder door het dorp te lopen. Jullie besloten skipassen te huren zodat jullie alle liften, gondels enzo in het gebied konden gebruiken en ook benodigdheden om jullie een week op de piste te kunnen amuseren met skien of snowboarden.
Mwoah.. misschien was het hutje toch wel redelijk idyllisch.

Eenmaal terug bij het hutje schoot jullie weer te binnen dat jullie toch nog een klein probleempje hadden. Die weerwolf. Waarschijnlijk waren er nog wel meer.
Jullie besloten eerst te gaan skien/snowboarden en dan later op de dag daar verder aandacht aan te besteden. Maar op de piste werd er wel geroezemoest, werd geprobeerd om anderen meer of juist minder verdacht te maken.

Na een tijdje op de piste besloten jullie gezamelijk te lunchen. Daar kwam het gesprek weer op die wolf. Jullie besloten het zekere voor het onzekere te nemen en de meeste verdachte maar van de berg af te gooien, dan konden jullie vanacht misschien wat rustiger slapen. Nu er nog uitkomen wie er dan het meest verdacht is.

Succes en veel plezier op de piste!


Deelnemers:
1. 4everlast
2. AxeCrazy
3. El_Capitan
4. F1
5. Hans
6. Irmas77
7. Jonkvrouw Swaan
8. Rikje
9. Tsja
10. Vera Onverwagt
11. Vuurduivel


AxeCrazy

04 Mar 2015 om 20:00
Bij gebrek aan echt goede ideeën maar [b]Vuurduivel[/b] als een van de F1 stemmers?
Vuurduivel

04 Mar 2015 om 20:35
Ik heb zelf nog geen zin in een valpartij, dus ik stem op [B] Rikje [/B].
Jonkvrouw_Swaan

04 Mar 2015 om 21:41
Gelukkig geen dode vannacht. Had de wolf/ hadden de wolven geen honger meer of is er een engel of heks in het spel?

Ik ga nog maar een keer op [b]Rikje[/b].
Jonkvrouw_Swaan

04 Mar 2015 om 21:46
Ik wilde een neutrale stem doen, en nu heb ik iemand op 2 gezet.... Dat is niet mij bedoeling. Daarom verander ik meteen van [s]Rikje[/s] naar [b][u]4everlast[/b][/u]. Al heb ik voor geen van beiden een reden.
Irmas77
04 Mar 2015 om 22:57
ik heb vannacht F1 gered als de heks.
Ik heb nog niet direct een idee wie wolven zijn.

mijn stem gaat naar [b]Axecrazy[/b] omdat er iemand schuldig dient te zijn.
Rikje
05 Mar 2015 om 09:33
Ah, altijd fijn, een redding :) Geeft in ieder geval zekerheid over F1 en over Irmas77.

Ik had gisteren de indruk dat vuurduivel de aandacht van Tecumseh af probeerde te leiden, dus ik stem voorlopig op [b]vuurduivel[/b]
4everlast

05 Mar 2015 om 12:24
ik wil wel meegaan op [b]vuurduivel[/b] al vind ik de actie van Irmas serieus verdacht, ik had liever een dode jager, dan was er nog een wolf dood...
Jonkvrouw_Swaan

05 Mar 2015 om 12:54
Dan moet de jager alleen wel weten wie er wolf is. Dat zou m.i. nu dus een lucky shot zijn.
4everlast

05 Mar 2015 om 20:47
ah, ik dacht dat hij zag wie de aanvallers zijn en dan kon kiezen. bedankt voor de uitleg.
Hans
05 Mar 2015 om 22:05
[b]Tsja[/b] ging off piste skieen zag ik
Tsja

06 Mar 2015 om 00:20
Snowboarden, [b]Hans[/b].
F1

06 Mar 2015 om 09:31
allereerst bedankt irmas.

Ik stel voor om ook gelijk een burgermeester te kiezen. Om de kans op twee doden overdag weg te nemen. Ik ben voor irmas of mij.


Ik denk zelf dat [b]Vuurduivel[/b] een wolf is. Ik vond hem gisteren enigszins opzichtig tec verdedigen.
Elenitza

06 Mar 2015 om 11:54
Tussenstand:
4 stemmen: Vuurduivel
1 stem: 4everlast, AxeCrazy, Hans, Rikje, Tsja

Nog niet gestemd:
El_Capitan, Vera Onverwagt
El_Capitan
06 Mar 2015 om 12:30
Ik ga mee op [b]Vuurduivel[/b].
Vera Onverwagt
06 Mar 2015 om 12:43
Ik stem om [b]El_Capitan[/b]
Vuurduivel

06 Mar 2015 om 15:50
Ik kon zelf niet weten dat Tec een wolf was. Dat ik van hem switchte was omdat ik F1 toen verdachter vond. Maar als mensen denken dat ik hierdoor een wolf ben kan ik ze geen ongelijk geven. Maar als jullie mij nu willen lynchen spelen jullie de wolven in de kaart aangezien ze dan dichterbij de overwinning zijn. Want ik ben een burger. Ik hoop dat jullie hiermee gaan nadenken of er anderen verdacht zijn, maar het is aan jezelf of je switcht van stem.
Elenitza

08 Mar 2015 om 01:16
Wegens internetproblemen thuis duurt het mogelijk tot maandag voor ik de dag kan eindigen.
Tsja

08 Mar 2015 om 01:20
De router heeft het begeven...
Elenitza

09 Mar 2015 om 18:20
Een aantal van jullie hadden besloten in de middag les te nemen en dachten zo veilig te zijn voor de rest. Jullie waren verder het gebied in getrokken en hebben mooie dingen gezien, goede aanwijzingen gehad en lekker geskied en gesnowboard. Een ander deel bleef waar jullie in de ochtend ook waren. Ook jullie waren lekker bezig geweest op de piste. Tegen het einde van de middag, zagen jullie de andere groep weer terugkomen.
Toen bedachten jullie je dat er nog iemand van de berg afmoest. Eentje van de lesgroep was snel bij jullie en fluisterde een naam door die de lesgroep het verdachtst vond “Vuurduiveltje, de naam zegt al genoeg toch”. En eigenlijk was dat ook wel zo’n beetje de conclusie die de niet-lesgroep getrokken had.
Vuurduivel zat ook in de lesgroep, maar was een van de langzameren en dacht wel even snel achter de snelleren aan naar de rest van de groep te kunnen skien. Of het nou pech was of dat er opzet in het spel was, jullie zullen het niet weten. Maar het pad dat gekozen werd was iets te moeilijk voor Vuurduivel. Hij viel, gleed door van de piste af en verdween over de rand. Helaas was het net op een punt gebeurd waar een afgrond was. Die waren er niet veel in het gebied en zul je net zien...
Een paar hadden hun ski’s en boards aan de kant gezet en keken voorzichtig over de richel de afgrond in. Daar lag Vuurduivel, onveranderd, hij bewoog niet meer. Snel werd er om hulp geschreeuwd. En het duurde niet lang voor een reddingsteam ter plaatste was om Vuurduivel uit de afgrond te vissen. De enige conclusie van het reddingsteam was dat Vuurduivel, een normale [b]Burger[/b] overleden was.

Enigszins onthust gingen jullie eten bij het restaurant en daarna richting bed.

Slaap lekker.