Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven II > Dag 1
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Elenitza

14 Feb 2015 om 19.59
Eindelijk was het zover, je ging op wintersport.
Bij de plaatselijke loterij had je een mooie reis gewonnen naar een idyllisch hutje ergens bovenop een berg. Er was je eeuwige sneeuw en mooie pistes beloofd, dus dat kon niet misgaan. Vantevoren had je nog een paar skilessen genomen, zodat je nog een beetje een figuur sloeg op de piste.
Met het vliegtuig richting bestemming en daarna het laatste stukje met de bus. Bij de bus zou je ook je medereisgenoten ontmoeten, want je wist dat je dat hutje moest delen met andere winnaars. De vlucht ging prima, daarna stond er iemand klaar met het bord van de loterij. De groep was kleiner dan je gedacht had, jullie waren maar met 12 mensen.

De reis naar de hut ging voorspoedig en na 2 uur rijden waren jullie bijna boven. Daar werden jullie uit de bus gegooid met de mededeling dat jullie de rest maar moesten lopen, want er was geen echte weg naar de hut toe. Alleen een smal wandelspoor.
Daar stonden jullie met de koffers en ski’s. Vertwijfeld keken jullie om je heen “ja, maar...” De bus was al weg, dus veel te maren was er niet. Jullie hadden weinig andere keus dan maar gewoon kijken hoever het was. Ieder besloot op zijn/haar eigen tempo het pad op te lopen, en de mensen die als eerste boven waren zouden dan eventueel terug kunnen lopen om te helpen bij de wat langzameren.

De tocht naar de hut viel toch wat tegen, dus pas 2 uur later waren jullie er. En toen bleek dat er ook geen proviand was. Dit hoefden jullie niet elke dag te doen toch? Gelukkig hadden jullie nog wat broodjes van de busreis in jullie tas zitten, dus besloten jullie die maar op te eten, en daarna te zien hoe verder. Alleen bleek dat bij een aantal mensen de broodjes uit de tas gehaald waren. Jullie waren al chagrijnig doordat het hutje toch niet zo idylisch was als gedacht en nu was ook nog jullie brood gejat.

Daar moest iemand voor boeten, maar wie?


Deelnemers:
1. 4everlast
2. AxeCrazy
3. El_Capitan
4. F1
5. Hans
6. Irmas77
7. Jonkvrouw Swaan
8. Rikje
9. Tecumseh
10. Tsja
11. Vera Onverwagt
12. Vuurduivel


Rikje
18 Feb 2015 om 17:00
Wat mij betreft krijg je 't voordeel van de twijfel. Nu de jager doden kan speltechnisch nogal beroerd uitpakken.

Ik switch naar [b]Vuurduivel[/b] die Tecumseh leek te willen redden
Tecumseh
18 Feb 2015 om 22:02
Ook ik switch naar een willekeurige andere met al 1 stem, [b][u]El_Capitan[/u][/b]
Elenitza

18 Feb 2015 om 23:04
Tussenstand:
2 stemmen: El_Capitan, Tecumseh
1 stem: 4everlast, F1, Hans, Jonkvrouw Swaan, Rikje, Tsja, Vera Onverwagt, Vuurduivel

Morgenavond rond 22:00 is de deadline. Die wordt niet verlengd (tenzij bij hoge uitzondering)
AxeCrazy

18 Feb 2015 om 23:11
heeft de jager een goede reden om op tech te stemmen? Of is het een wilde gok? heeft het zin om te switchen of tasten we nog in het duister jager?
F1

19 Feb 2015 om 00:30
Er is geen PM verkeer toegestaan, dus behalve via dit draadje kan ik geen zekerheden verkrijgen. Het is slechts de "aanval" van Tecumseh op mij, waardoor ik op hem ga. Het is sowieso niet handig om 2 mensen op eenzelfde aantal stemmen te hebben i.v.m. het nog niet hebben van een BM. Dus switchen heeft wel degelijk nut.
4everlast

19 Feb 2015 om 07:06
Ik heb ook nog geen zin in 2 doden, sorry [b][u] Tecumseh [/b][/u]
Tecumseh
19 Feb 2015 om 18:50
We spelen de wolven zo wel heel erg in de kaart
Elenitza

19 Feb 2015 om 23:29
Draadje gaat op slot. Uitslag volgt morgenochtend. Was iets te druk op werk om nog echt een leuk verhaaltje te kunnen schrijven.
Elenitza

20 Feb 2015 om 12:47
Sja, toen jullie erachter kwamen dat een deel van het brood weg was brak eigenlijk gewoon de pleuris uit. Beschuldigingen vlogen over en weer, er vielen hier en daar wat klappen. Na een half uur toen iedereen even pauze nam van vermoeidheid en het slagveld even bekeek bleek dat bijna iedereen wel klappen had gekregen. Blijkbaar was er nog niet echt een duidelijke verdachte van het stelen en opeten van het brood. Het slagveld ging nog even door, Tecumseh en F1 leken toch wel de meeste klappen te krijgen, totdat F1 een bedreiging richting iedereen deed dat hem vermoorden toch wel gevolgen zou hebben. Niemand leek bereid dat risico te nemen waardoor Tecumseh als enige overbleef die klappen kreeg.
Een tijdje wist hij zich te verdedigen, maar uiteindelijk had hij zo’n harde klap gekregen dat hij dat meer kon bolwerken. Tecumseh viel neer en kwam ongelukkig met zijn hoofd op een steen neer.
Toen gebeurde er wat raars. Tecumseh werd wat groter, gespierder, maar vooral veel hariger. Zijn gezicht vervormde tot een bek die hij nog heel even gevaarlijk kon openen, maar de steen werd hem toch fataal. Tecumseh was een [b]Weerwolf[/b].
Behalve op een verlaten hut bovenop een berg hadden jullie ook nog weerwolven in jullie midden. Geschokt over de wending die de idyllische vakantie had genomen gingen jullie naar bed.

Weltrusten.
Elenitza

23 Feb 2015 om 22:41
Nieuwe dag komt iets later door herinstallatie pc.
In principe werkt wel alles, maar ik moet nog even de tijd vinden om alles weer terug te zetten en alles te installeren (heb nu alleen windows en office)
Elenitza

25 Feb 2015 om 07:28
Gisterenavond laat heb ik mijn eigen bestanden teruggezet.
Vandaag heb ik geen tijd ivm dienst achter een normale dag aan. Dus ik hoop morgenavond tijd (en energie) ervoor te hebben.
Elenitza

26 Feb 2015 om 22:27
Ik vrees dat het maandag gaat worden :(.
Te drukke week gehad, dus heb nu geen energie om een verhaaltje te verzinnen. En komend weekend denk ik niet dat ik er tijd voor heb (visite die vanaf morgenavond tot zondag er is en nog etentje zondag).

Sorry, sorry, sorry...
El_Capitan
26 Feb 2015 om 23:05
Geen probleem joh!
AxeCrazy

27 Feb 2015 om 00:05
wij slapen toch :)
Vuurduivel

27 Feb 2015 om 11:10
Het is maar net hoe je het bekijkt, maar gelijk heeft Axe.
Jonkvrouw_Swaan

04 Mar 2015 om 17:40
*Draait zich nog een keertje lekker om*
Elenitza

04 Mar 2015 om 19:48
Dank voor de reminder Swaan. Had het me vanochtend ook bedacht dat het wel echt tijd was om de nieuwe dag te starten ;)
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]