Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven II > Dag 1
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Elenitza

14 Feb 2015 om 19.59
Eindelijk was het zover, je ging op wintersport.
Bij de plaatselijke loterij had je een mooie reis gewonnen naar een idyllisch hutje ergens bovenop een berg. Er was je eeuwige sneeuw en mooie pistes beloofd, dus dat kon niet misgaan. Vantevoren had je nog een paar skilessen genomen, zodat je nog een beetje een figuur sloeg op de piste.
Met het vliegtuig richting bestemming en daarna het laatste stukje met de bus. Bij de bus zou je ook je medereisgenoten ontmoeten, want je wist dat je dat hutje moest delen met andere winnaars. De vlucht ging prima, daarna stond er iemand klaar met het bord van de loterij. De groep was kleiner dan je gedacht had, jullie waren maar met 12 mensen.

De reis naar de hut ging voorspoedig en na 2 uur rijden waren jullie bijna boven. Daar werden jullie uit de bus gegooid met de mededeling dat jullie de rest maar moesten lopen, want er was geen echte weg naar de hut toe. Alleen een smal wandelspoor.
Daar stonden jullie met de koffers en ski’s. Vertwijfeld keken jullie om je heen “ja, maar...” De bus was al weg, dus veel te maren was er niet. Jullie hadden weinig andere keus dan maar gewoon kijken hoever het was. Ieder besloot op zijn/haar eigen tempo het pad op te lopen, en de mensen die als eerste boven waren zouden dan eventueel terug kunnen lopen om te helpen bij de wat langzameren.

De tocht naar de hut viel toch wat tegen, dus pas 2 uur later waren jullie er. En toen bleek dat er ook geen proviand was. Dit hoefden jullie niet elke dag te doen toch? Gelukkig hadden jullie nog wat broodjes van de busreis in jullie tas zitten, dus besloten jullie die maar op te eten, en daarna te zien hoe verder. Alleen bleek dat bij een aantal mensen de broodjes uit de tas gehaald waren. Jullie waren al chagrijnig doordat het hutje toch niet zo idylisch was als gedacht en nu was ook nog jullie brood gejat.

Daar moest iemand voor boeten, maar wie?


Deelnemers:
1. 4everlast
2. AxeCrazy
3. El_Capitan
4. F1
5. Hans
6. Irmas77
7. Jonkvrouw Swaan
8. Rikje
9. Tecumseh
10. Tsja
11. Vera Onverwagt
12. Vuurduivel


Jonkvrouw_Swaan

14 Feb 2015 om 20:03
Ik zie [b]Rikje[/b]er wel voor aan dat hij broodjes uit tassen gehaald heeft.
Tecumseh
14 Feb 2015 om 20:53
Misschien zou [b]Axecrazy[/b] daar ook wel toe in staat zijn denk ik.
Rikje
14 Feb 2015 om 21:58
Ik denk eerder [b]F1[/b], mensen die een toetsenbordtoets als naam hebben zou ik niet vertrouwen
4everlast

14 Feb 2015 om 22:22
ik zie het echter [b]Hans[/b] anders
El_Capitan
15 Feb 2015 om 00:22
Ik doe eens een gooi op [b]Irma77[/b].
Irmas77
15 Feb 2015 om 07:45
Ik stem op [b]Jonkvrouw_Swaan[/b] omdat ze als eerste stemt.
Hans
15 Feb 2015 om 09:54
Nee mensen. [b]Vera Onverwagt[[/b] deed dat zogenaamd onverwachts...
Vuurduivel

15 Feb 2015 om 11:43
Ik denk eerder dat [B] Tecumseh [/B] het gedaan heeft.
AxeCrazy

15 Feb 2015 om 12:10
Volgens mij heb ik [b]Tsja[/b] al die broodjes zien opeten tijdens de eerst 200 kilometer.
Tsja

15 Feb 2015 om 12:30
Broodjes? Nee, doe mij maar barbeque. Stuk beter :)
[b]El_Capitan[/b] lijkt mij een stuk onbetrouwbaarder!
Vera Onverwagt
15 Feb 2015 om 15:15
Ik heb niks gezien. Maar [b] 4everlast [/b] gedroeg zich wel verdacht.
F1

15 Feb 2015 om 15:27
Goed. Er is dus een heks die vannacht gelijk iemand gered heeft. Dat betekent dus dat één iemand al 2 mensen (namelijk zichzelf en degene die hij gered heeft) kan vertrouwen.

Ik ga zelf de eerste zijn die iemand op 2 stemmen zet. Een beetje flauw als iedereen op iemand anders stemt. Veel te makkelijk om in te sturen door de wolven.
Ik ga dan voor [b]Rikje[/b] die op mij stemt ;-).
Tecumseh
15 Feb 2015 om 16:39
Volgens mij zijn we net aangekomen en is er nog geen nacht geweest. Laten we vooral eerst zien wie ons brood kwijtgemaakt heeft.
F1

15 Feb 2015 om 22:54
Hmmm... ik meen toch dat weerwolven altijd begint met de nacht, o.a. voor cupido etc.
Tsja

15 Feb 2015 om 23:01
F1 probeert ons al op een dwaalspoor te brengen, geloof ik
AxeCrazy

15 Feb 2015 om 23:05
verdacht f1 :)
F1

16 Feb 2015 om 01:15
Nou ja... het feit dat ik denk dat we met de nacht begonnen zijn pleit ervoor dat ik geen wolf ben. Anders zou ik het wel zeker weten.
Degene die zeggen dat er nog geen nacht is geweest zijn dus degene die verdacht zijn ;-).
Daarom switch ik naar [b][u]Tecumseh[/u][/b]...
Tecumseh
16 Feb 2015 om 07:34
Dat is wel heel fraai, nu al aan de draaideur. Volgens mij gaat de nacht nog altijd niet zomaar in, de zon is nog niet eens onder gegaan. Om dan vervolgens iemand te beschuldigen die je op dat simpele feit wijst vind ik wel wat jammer.

Je had Rikje op 2 stemmen gezet waar ik geen bezwaar tegen had maar nu je met dit wazige betoog mij op kop zet moet ook ik mijn stem wijzigen naar iemand die zich behoorlijk verdacht maakt, ik switch van [s]Axecrazy[/s] dus naar [u][b]F1[/b][/u].
El_Capitan
16 Feb 2015 om 13:12
Ik ga mee met F1 naar [b][u]Tecumseh[/u][/b], vooral vanwege de verdedigende werken van hem.
Vuurduivel

16 Feb 2015 om 15:37
Ik ben het met Tecumseh eens, in de uitleg staat dat het spel begint op dag 1. Dus dat F1 zegt dat we met de nacht begonnen wond ik dus wel verdacht. Hierdoor switch ik van [S] Tecumseh [/S] naar [U] [B] F1 [/B] [/U].
AxeCrazy

18 Feb 2015 om 11:57
dus...
F1 - rikje, Tecumseh,Vuurduivel
Tecumseh - F1, El_Capitan
rikje - Jonkvrouw Swaan
Hans - 4everlast
Jonkvrouw Swaan - Irma77
Vera Onverwagt - Hans
Tsja - AxeCrazy
El_Capitan - Tsja
4everlast - Vera Onverwagt
F1

18 Feb 2015 om 14:32
Jammer dat dit zo vroeg al moet, maar ik ben de jager. Wellicht dat dat nog enige invloed heeft?
Tecumseh
18 Feb 2015 om 14:37
Aangezien ik van niets weet is het mij om het even wie er gaat, de jager is alleen later in het spel nog handig. Ik zit alleen wel met een lastig stukje wat ze ook wel zelfbehoud noemen en leg mijzelf dus liever niet op het hakblok.
F1

18 Feb 2015 om 16:02
Tja, als ik dood ga, ga jij ook dood... Dus dat zelfbehoud kun je wel vergeten ;-)...
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]