Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven I > Dag 3
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]
 
Elenitza

07 Dec 2014 om 21.39
De meesten van jullie hadden onrustig geslapen vanacht. Nu jullie wisten dat er ‘s nachts wel eens mensen opgegeten werden lagen jullie toch heel wat alerter in bed dan de eerste nacht, toen jullie nog dachten dat Dirk gewoon pech gehad had ofzo.
Halverwege de nacht dachten een aantal van jullie wat geren te horen, jullie doken diep onder de dekens weg en durfden vooral geen geluid te maken. Straks kwamen die wolven of wat het ook mochten zijn naar jullie toe. Ondanks dat deze vakantie meer een nachtmerrie leek dan een leuke vakantie hadden jullie toch niet zo’n zin om het lot van Piet achterna te gaan. Het lot van Hans en Jonkvrouw Swaan overigens ook niet. Soort Expeditie Robinson met extra uitdagingen.
Heel even dachten een aantal van jullie een gil te horen. Daarna stierf dat geluid weer weg.

De volgende ochtend stonden jullie met een brak hoofd op. Een aantal van jullie twijfelden of hij/zij niet gewoon tot het middaguur zouden blijven liggen. Maar dan zouden de anderen wel eens naar je kunnen gaan zoeken, en je zat er ook niet echt op te wachten dat ze ineens middenin jouw huis stonden.
Rond 10 uur was iedereen wakker en aan het ontbijt. Naja, iedereen? Nee. Irmas77 ontbrak. Even werd er getwijfeld, gelijk gaan kijken, of eerst ontbijt verder opeten?
Jullie besloten eerst verder te ontbijten. Hetgeen jullie mogelijk zouden zien, zou vast de rest van de eetlust ontnemen. En misschien, heel misschien, had Irmas77 zich wel gewoon verslapen.

Nadat Irmas77 na het ontbijt nog steeds niet verschenen was, werd besloten toch maar te kijken waar ze was. Op het gemakkie liepen jullie naar haar huisje. De paar die vanacht een gil hoorden realiseerden zich nu dat ze in de buurt van het huisje van Irmas77 hun eigen huisje hadden. Zou het Irmas77 geweest zijn die ze vanacht gehoord hadden?
Net zoals bij Piet was de voordeur ingetrapt en was er van Irmas77 niet veel meer over dan wat botjes. Maar op de eettafel lag ook een pijl en boog. In het handvat van de boog waren hartjes gegraveerd. Irmas77 was [b]Cupido[/b].


Deelnemers:
1. 4everlast
2. Axecrazy
3. El_Capitan
4. Rikje
5. Rudy
6. F1
7. Tecumseh
8. Thijs
9. Tsja


4everlast

12 Dec 2014 om 12:25
We kunnen ook de namen direct noemen maar waar is het spelplezier... De openheid van Thijs was voor ons de doodsteek in dit spel.

De wolven willen ons nu dood omwille van de mogelijke informatie, zij wisten al dat we gemengd zijn.
De volledige gemeenschap wil ons nu dood juist omdat we gemengd zijn.
Misschien leven we zo langer, populair kunnen we ons niet meer maken :-)
Elenitza

12 Dec 2014 om 23:35
Nadat Thijs als burgermeester een beetje om zich heen had gekeken en iedereen nog eens goed in zich opnam, besloot hij om maar de stemmen te tellen voor de lynch. Het bleek dat Rudy toch wel heel veel stemmen had. 4everlast probeerde nog om hem te redden, door de belofte van wat openheid van zaken, maar daar kwam geen reactie op. Blijkbaar wilden jullie perse het bloed van Rudy zien.
Rudy had dat ook al aan zien komen en had gevraagd om goed dronken gevoerd te worden voor hij in de ketel gestopt zou worden. Blijkbaar wilde hij liever gekookt worden ofzo dan zijn hoofd op de guillotine te leggen. Als dat zijn laatste wil was, prima. 4everlast besloot maar flink met Rudy mee te drinken en bleek de rest van de avond troosteloos in zijn buurt.
Toen Rudy flink dronken was, vonden jullie het toch niet zo’n goed idee om hem in de ketel te koken, die hadden jullie immers nog nodig om ’s avonds eten in te koken. En om er nou eerst iemand in te koken en vrolijk de volgende dag er eten in te maken. Nee dat zagen jullie niet zo zitten.
Dus werd besloten om Rudy ook maar op de guillotine te leggen. Rudy was ondertussen zo dronken dat hij bijna niet meer op zijn benen kon staan. Dit kon nog wel eens een probleem geven voor komende dagen, want het duurde wel even voordat Rudy echt goed heen was. Hij had een flink gat in de drankvoorraad gedronken. Met die belofte moesten jullie de volgende keer misschien toch wat voorzichtiger zijn.
Net op het moment dat de burgermeester het mes van de guillotine los wilde laten sprong 4everlast boven Rudy met de woorden “als hij gaat, dan ik ook”. En van schrik liet Thijs het touw los, waardoor beide heren onthoofd werden.
Wat verbaasd van het feit dat er nu twee doden waren stonden jullie nog naar het tweetal te kijken. En ineens zagen jullie dat Rudy veranderde. Zijn haren werden langer en donkerder. En niet alleen op zijn hoofd, maar overal. Zijn lichaam veranderde van vorm en sommige kleren scheurden, die pastten nu niet meer. Rudy bleek namelijk een [b]Weerwolf[/b]. Dat zag er best eng uit, concludeerden jullie. Maar hoe kon dan 4everlast, een gewone [b]Burger[/b] daar verliefd op geworden zijn. Brr... Sterk spul, die Cupido dus.

Met een wisselend gevoel gingen jullie naar jullie eigen huisje. Aan de ene kant bedroefd dat er weer een burger weggevallen was. Aan de andere kant, die stond toch nooit volledig aan jullie kant. En blij dat er nu ook een Weerwolf gedood was. Maar hoeveel zouden er nog zijn?
Thijs M

14 Dec 2014 om 17:59
Sorry dat op mijn verzoek de deadline is verschoven, zonder dat ik daar wat mee heb gedaan.

Ik had nog wat overdenkingen over het spel die ik wilde delen, maar doordat mijn zoontje onverwacht was opgenomen in het zkhs, lagen mijn prioriteiten even niet bij dit spel.

Inmiddels is hij gelukkig thuis en aan de beterende hand :)
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ]