Forum > Offtopic > railnation
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Irmas77
11 Jul 2015 om 07.04
In het travian draadje heb ik aangegeven dat ik al een poosje railnation speel.
En dat de 12-13 weken van het spel bijna om waren.

https://www.facebook.com/RailNationINT
http://www.rail-nation.com/#world


Het eindspel is afgelopen donderdag afgelopen en de nieuwe server begint.
Thursday, July 16th
COM-2 Firebox
om 2 uur 's middags

Mijn start zal zijn in Starling.
Met spelers naam Stelem



Tsja

13 Jul 2015 om 09:09
Ik ga vast wel even kijken wat het is ;)
Elenitza

13 Jul 2015 om 10:28
Kun je een beetje vertellen wat het inhoudt Irma?

Kun je als multi spelen?
En is er iets als sitters?
Irmas77
14 Jul 2015 om 08:08
Per 2 weken is er een era waarin je diverse goederen dient te vervoeren Iedere stad heeft er steeds 4. (Ze zijn nu aan het testen met personen vervoer erbij, maar ik heb nog niet gezien dat die al meedoet)
Op het moment dat je stad alle goederen in de juiste voorraad actief heeft leveled de stad en Krijg je 1 nieuw goed erbij.
En om deze goederen te kunnen leveren dien je tracks te bouwen, treinen te researchen en geld te maken om te groeien.
Ook is er iedere 6 uur een competitie in de stad.

Het doel van het spel is om 1 van de 10 grootste steden te worden zodat je meedoet in het eindspel.

Je kunt een account maken op de spelsite zelf of koppelen aan een facebook account. Dus multi kan wel, maar niet heel handig ivm met account als je deze aan facebook koppelt). Je kunt wel een sitter instellen (behalve voor het eindspel) echter deze kan pas na 12 uur niet inloggen iets doen.

De stad waarin ik begin is de laatste 3 rondes in het eindspel geweest. Hierbij is het nu zo dat je alle 48 goederen nogmaals naar de stad moet vervoeren. waarbij je 12 goederen krijgt.
Het beste werkt het als iedereen dan in een uur online is en veel goederen van dezelfde soort kan vervoeren. Dan kan het spel binnen 48 uur afgelopen zijn (winnaar van afgelopen was in 46 of 47 uur klaar)

Het spel bestaat uit 6 era's van 2 weken en dan nog een dag op 2/3 eindspel In dit geval zal dit op een donderdag beginnen omdat de server op donderdag begint.
Tecumseh
14 Jul 2015 om 13:53
Wel gemeen hoor, ons kennis laten maken vlak voor een geplande downtijd
Irmas77
14 Jul 2015 om 22:16
server was toch uit in voorbereiding. Maar PTR zijn de testservers die zijn vaak wel beschikbaar (behalve met deze update)
Tsja

15 Jul 2015 om 13:42
Wat gebeurt er als ik mij nu registreer? Kom ik dan op een al lopende server terecht?
Irmas77
15 Jul 2015 om 13:44
ik verwacht dat je in het scherm uitkomt waarbij je de server kunt kiezen.
Tsja

15 Jul 2015 om 14:11
Ik kwam meteen in een spel waarbij ik een stad moest uitkiezen in de VS. Het is wel nederlands.
Tsja

15 Jul 2015 om 14:33
Waar is de handleiding van dit spel, want ik snap er weinig van
Irmas77
15 Jul 2015 om 14:39
Kan zijn dat je op een nederlandse server bent.
Ik speel meestal op de internationale omdat het daar wat drukker is.

Als het goed is krijg je een tutorial te zien.
Tsja

15 Jul 2015 om 14:41
Ja ik heb die tutorial doorlopen. Maar dat maakt het spel niet echt duidelijk :)

bijvoorbeeld;
Ik heb 1 trein die 5 wagons kan trekken maar hij lijkt telkens maar met 2 te rijden. In het wagons overzicht heb ik nog 5 wagons van dat soort zonder dienstregeling. Hoe krijg ik die wagons bij de trein? De dienstregeling is niet te wijzigen want hij blijft knipperen "je hebt nog goederen om af te laden"

Dan nog vragen over hoe ik weet welke trein welk soort kan vervoeren.
Of waarom ik een soort vervoer waar de stad niet om vraagt.
Etc etc.

Tsja

15 Jul 2015 om 15:07
Ik heb de trein weten te rangeren in de stad, maar ik kan hem geen dienstregeling meer toewijzen want "je hebt nog goederen om af te laden".

Ik niet snappen.
Ik heb in ieder geval nu een trein die niks staat te doen en ik ook niet meer aan het werk kan krijgen
Irmas77
15 Jul 2015 om 15:08
op het moment dat je de route kiest krijg je een getalletje met de wagons die er achter zitten deze kun je ophogen. Hij begint met 2 omdat dit het aantal is dat de Era1 treinen mee starten. Je dient dan vanaf route aan te geven waar je iets oppikt en waar je het aflevert en dan kun je hem bevestigen. Je kunt bijvoorbeeld graan oppikken en dat in de stad afleveren, maar ook bijvoorbeeld bij koeien of het meel. En dan die goederen weer afleveren in de stad.
Tsja

15 Jul 2015 om 15:16
Ik heb het voor elkaar. Ik moest kennelijk op de doelstad klikken. Het spel vraagt om een productie aan te wijzen met een popup en daarna moet je het zelf maar uitzoeken
Tsja

15 Jul 2015 om 16:41
En dan nu de hamvraag. Hoe komen we morgen op dezelfde server uit? :)
Irmas77
15 Jul 2015 om 23:10
Morgen begint de server dan kom je daar volgens mij uit, maar alle gegevens staan er bij die je nodig hebt.
Tsja

15 Jul 2015 om 23:30
Ik zie die informatie helemaal nergens staan :(
Het is dat jij zegt dat DE server morgen begint. Maar ik kan als ik naar die website ga me gewoon registeren. En dan kom ik waarschijnlijk weer in een al lopend spel uit, op een andere server.
Elenitza

15 Jul 2015 om 23:31
Naja, als hij net gewoon zomaar ergens kwam...
Of is er maar 1 NL server?

En zijn er meerdere internationale?

Als ik naar die link van jou ga. Dan staat de taal op NL.
Ik kan me registeren, maar dan kan ik geen server ofzo kiezen. Tsja deed dit en werd random ergens neergekwakt.

Dus hoe voorkom ik morgen dat mij hetzelfde gebeurt?
Of moet ik de taal op iets anders zetten? Hoewel er in dat taal dropdowntje geen 'internationaal' staat. Of moet je dan English (Global) hebben?

Dus help ons....
Irmas77
16 Jul 2015 om 06:58
Er zijn meerdere internationale servers stuk of 6.
Zal straks de goede link posten als ik ingelogd ben.

Ik kan me niet herinneren waar ik voor heb gekozen toen ik begon.

En tsja hoeft zich niet meer te registreren die kan de server straks kiezen uit de internationale lijst.

En mijn taal staat op english global.
Tecumseh
16 Jul 2015 om 13:27
Ik zal iets later vandaag aansluiten, zit nu in de dierentuin.
Irmas77
16 Jul 2015 om 14:09
http://s2.rail-nation.com/
Dit is de goede server.
Tsja

16 Jul 2015 om 16:24
Ik zit de hele tijd die pagina te F5'en ;)
Irmas77
16 Jul 2015 om 17:56
server is al even online hoor
Tsja

16 Jul 2015 om 17:58
Als ik naar
http://s2.rail-nation.com/
ga
dan krijg ik in beeld als enige
railnation coming soon
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]