Forum > Spellen > Babel kaarten niet zichtbaar  
F1

03 Dec 2017 om 22.00
Volgens mij kan de interface erg lange rijen van de tegenstander niet goed aan.
Bij jezelf worden de kaarten dan "verkleind", maar bij je tegenstander niet:
In dit spelletje: http://www.turnbasedspellen.nl/babel/bord.php?spel_id=1334
Tegen El_Capitan, had ik niet door dat hij nog blauwe kaarten bij het gele gebied had liggen, die kan ik namelijk niet zijn. Doordat ik zijn beurt lees en zie dat hij er 1 blauwe bijlegd en daarna tempelinstorting speelt weet ik dat hij er nog 2 moet hebben (die ik vervolgens kan stelen). Echter kan ik die niet zien liggen:
[img]https://i.imgur.com/2Azsa04.jpg[/img]


F1

07 Dec 2017 om 20:22
Tsja, ik weet niet of je dit al gelezen had, maar ik wacht eigenlijk een beetje op een fix hiervoor ;-).
Ik vermoed dat ik de blauwe kaarten van Cap wil gaan verwijderen in het gele gebied, maar ik kan ze op deze manier niet aanklikken...
Jonkvrouw_Swaan

07 Dec 2017 om 21:06
Als ik het goed heb, sta jij in deze printscreen in geel en heb je gebouwd tot laag 4 en heeft El_Cap laag 5 liggen.
Je hebt 2 rode kaarten gespeeld en daarna 3 kaarten van grijs naar geel verplaatst. Ik vermoed rood-blauw-blauw, aangezien ik nog maar 2 rode kaarten op elkaar zie liggen.
Je hebt volksvaardigheid "overlopers" gespeeld (rood dus). Daarbij heb jij 2 blauwe kaarten van El_Cap gekregen, aangezien ij nu 4 blauwe kaarten op elkaar hebt liggen.

Oftewel: jij kunt helemaal niet kiezen welke kaarten je bij hem wilt verwijderen, want je KUNT niets verwijderen. Je hebt namelijk geen "uittocht" gespeeld (groen). Bij rood "overlopers" krijg je het bovenste volk van de stapel van je tegenstander.

Neemt natuurlijk niet weg dat de stapel van je tegenstander ook "verkleind" zou moeten worden als die erg groot is. Heb eerlijk gezegd geen idee of dat momenteel wel of niet gebeurd.
F1

07 Dec 2017 om 22:04
Nee ik heb al iets verder gespeeld omdat ik ongeveer kon bedenken wat de situatie is, inmiddels is de situstie iets anders dus en nu loop ik wel weer tegen het feit aan dat ik het dus niet zie.
El_Capitan
09 Dec 2017 om 08:19
Zullen wij ons potje maar overspelen F1? Al kan het natuurlijk nog een keer voorkomen, dus dan zou het eerst opgelost moeten worden.
F1

09 Dec 2017 om 10:00
Je mag me ook steeds vertellen wat er ligt? Dan kan ik er wel wat mee...
El_Capitan
09 Dec 2017 om 10:25
Dat kan, al is het wel veel :p
F1

09 Dec 2017 om 10:56
Ik kan dus tot 2x geel en 1x rood zien ;-)
F1

09 Dec 2017 om 21:25
Shit.... gaat hem toch niet worden... wil je blauwe kaarten namelijk verwijderen met groen, maar kan er niet op klikken.
El_Capitan
09 Dec 2017 om 23:25
O ja, dat werkt natuurlijk gewoon niet dan"
Toch maar even wachten op tsja dus
F1

10 Dec 2017 om 01:02
Je had nog andere kaarten liggen van de goede kleur die ik wel kon zien... dacht even dat je alleen de onderste kin kiezen... maar je krijgt natuurlijk alles van 1 kleue
Tsja

10 Dec 2017 om 18:04
Ik kan er waarschijnlijk morgenavond naar kijken.
Tsja

12 Dec 2017 om 13:36
Ik heb het aangepast, maar in het betreffende spel is dit natuurlijk niet meer te zien ;)